ה-TTL היא שיטה אינגרטיבית הפועלת כדי לשלב את ייתרונות ה-
ATL וה-
BTL גם יחד.
השינוי העיקרי בגישת ה-TTL היא ההתכוונות והנטייה של התקשורת השיווקית לכיוון ה-BTL.
העיקרון היה ונשאר יצירת אופטמיזציה במטרה להגברת ההחזר על תקציב הפרסום באמצעות "הרווחת" נתח שוק מצומצם ומשמעותי למותג, במקום להשקיע בערוצים הדורשים מימון גבוה.
דוגמה:
פירסום בעיתון בעל חשיפה גבוהה יזמין את הקוראים (לקוחות פוטנציאלים) לבקר בחנות הפיסית שלהם ולהנות מהנחה או מדוגמיות חינם (טכניקת ATL קלאסית).
כשהנ"ל יבקרו בחנות יחולקו להם חומרי BTL לקד"מ, כגון ברושורים, דוגמיות מוצרים ועוד.
מונחים קשורים:
BTL
ATL