שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
- האם ברור לכם בצורה מוחלטת למי אתם פונים?
- האם המסרים שלכם ברורים ומדוייקים?
- האם המסרים שלכם (ויזואלים, טקסטואלים, רגשיים) הם עקביים מנקודת מבטו של הלקוח (או שאולי אתם מזגזגים כל הזמן בין מסרים שונים)?
- האם לפני כל פעילות שיווקית אתם מרגישים שאתם מתענים, סובלים ורק מנסים לדחות את הקץ, או שאתם נהנים לשווק ועושים זאת בכיף בכל הזדמנות שבחרתם?
- האם אתם עובדים לפי תוכנית מסודרת ומנומקת, או לכל הפחות לפי מסגרת מסויימת של לוחות זמנים לכל פעילות?
אם התשובות לשאלות הנ"ל לא ברורות לכן או...שברור לכם שמשהו לא עובד כמו שצריך או כמו שהייתם רוצים - זה בדיוק הזמן שלכם לתקן ולשנות את זה.
צריכים להתייעץ איך לעשות את זה? פנו אלי לייעוץ שיווקי
שיהיה לכם שיווק ירוק, מוצלח ויוצא מן הכלל.
בהצלחה!
שלכם,
שי