עסקים רבים מתלבטים ומתחבטים רבות לפני בחירת השם המתאים והנכון עבורם (האמת, הוא אמור להיות יותר עבור הלקוחות, אבל ארחיב על כך בהזדמנות אחרת). מתלבטים, מתייעצים, ולבסוף...בוחרים. יש! מכאן ממשיך לו תהליך המיתוג: עיצוב לוגו, בחירת logo type, אריזות, פרסומים, אתר, רשתות חברתיות, קד"מ וכו'.
א ב ל, (והנה עצה חשובה שאני מיישם בהרבה תחומים בחיים) חשוב לבחון את הדברים מכמה זויות (כדי שלא תופתעו)...
וכעת ההסבר עם דוגמאות:
חברת הקוסמטיקה GARNIER יצאה עם ליין מוצרי צבע לשיער בשם olia. הם כמעט יצאו "שרוטים" כי כשהופכים את המארז...טוב, תראו בעצמכם. הפעם זה רק "כמעט" אבל יש דוגמאות רבות של פיקשושים רציניים. חלקן קשורות לשם ולעיצוב, חלקן קשורות לחברות בינ"ל שבוחרות שם שהמשמעות במדינה מסויימת לא תואמת את "כוונת המשורר" (ניסן ג'וק?) בקיצור לא חסרים פנצ'רים שיווקיים לא נעימים...
אז...בחנו את הבחירה שלכם מכמה זויות, חשבו על המשמעויות גם בטווח הרחוק, אל תחששו להתייעץ והכי חשוב- שיהיה לכם יום נעים ושיווק מצויין!