בנימה אישית:
כ
יועץ שיווק ו
כמלווה שיווקי, אני פוגש בחברות רבות המייצרות פעילויות ופעולות שאינן מקדמות אותן, או כאלו שאינן בונות אותם לקראת העתיד והאתגרים העסקיים שלהם מול השווקים. לפני כל פעילות עלינו, כבעלי עסקים וכמנהלים בחברות, לשאול ולהבין כיצד הפעילות המסויימת משתלבת ומסייעת להתפתחותנו ולהתקדמותנו. האם הנ"ל נכון
עבורנו ועבור החברה שלנו או שאנחנו פועלים באופן "אוטומטי" לפי הרגלים, תפיסות, קבעונות, מגמה או חיקוי, שכן אם לא כך הדבר הרי שמדובר לרוב בביזבוז אנרגיה ומשאבים. בהצלחה :)