כעת, חשבו על העסק שלכם. האם קיימת אצלכם התמחות?
איזו סוג של התמחות תהיה, להערכתכם, מתאימה לאופי העסק שלכם בשלב זה בחיי העסק?
האם ההתמחות שלכם מוגדרת בצורה ממוקדת מספיק?
אני מזמין אתכם להתמודד עם שאלות אלו ולפתח את נושא ההתמחות עבור העסק שלכם.
במאמר הבא אצייד אתכם במפתח נוסף מתוך מודל השיווק האינטגרלי. מפתח הבידול. אחד מהמפתחות החשובים בתהליך גיבוש התדמית השיווקית-עסקית בדרך להצלחה העסקית שלכם.
מעוניינים לייצר התמחות שתבדל אתכם מהמתחרים? רוצים לייצר שיווק איכותי ואפקטיבי? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל מאיתנו מידע נוסף.
בהצלחה!
שלכם,
שי
הכותב הוא שי טאובס - יועץ שיווק והבעלים והמנכ"ל של חברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות המתמחה בבניית אסטרטגיות שיווק, מיתוג חברות, ייעוץ שיווקי וליווי ביישום וניהול תוכניות ותהליכי שיווק כוללים.
|
|