ישנם 2 סוגי סיפור בכל הקשור ל
שיווק בעסק:
הסוג הראשון הוא סיפור שנועד לקדם מוצר\שירות מסויים , או במילים אחרות- פרסומת.
הסוג השני, בו אתמקד היום, הוא הסיפור הגדול של העסק – הפנטזיה שהלקוחות יבחרו להיות חלק ממנה ושאתם כעסק תפעלו לייצר ולטפח.
הסיפור היא שיטת שיווק מצויינת שתוכלו ליישם אותה ברמות שונות, וכל מי שישתמש בה יכול להשיג תוצאות משמעותיות.
כשאתם מספרים סיפור, אתם מכניסים את האנשים לתוך חלום. החלום שחלמתם מאז ומתמיד. הסיפור הוא הרבה יותר מאשר השירות, או המוצר המסויימים. הוא מייצג את מי שאתם שואפים להיות, כמותג! הוא משקף את מכלול התחושות ,הרגשות, החוויות שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם, לעובדים שלכם לספקים שלכם ולעולם בכלל.
יתרון נוסף קשור לתפיסת המודע ותת המודע שלכם.
מקבל ההחלטות האמיתי של כולנו הוא תת המודע. ה"מודע" הוא שומר הסף, הביקורתי, הסקפטי, ועבור עסקים רבים – החסם העיקרי.
סיפור טוב מעסיק את חלק המוח המודע ומאפשר למסרים לעבור את שומר הסף, כך שהצרכן יתחבר לחוויה ולעסק ויוכל להנות מהשירות.