Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - אורית פלטי - Bubbles
    
 
אורית פלטי - Bubbles  
דף הבית >> לקוחות ופרוייקטים >> אורית פלטי - Bubbles
 
 
  
איך הכל התחיל... 
במשך שנים עבדה אורית פלטי, הבעלים של חברת Natural Beauty Care כזרוע ייצרנית עבור סיטונאים. אלו הזמינו מהחברה את הסבונים וקיבלו מוצר בייצור מיוחד עבורם, ארוז ומוכן למכירה. הלקוחה הרוויחה סכום נמוך, בעוד שהסיטונאים גרפו סכומים נאים, בעיקר ממכירה לתיירים. 
במפעל מועסקים מתמודדים עם בעיות נפשיות והעבודה משמשת עבורם תהליך שיקום ומתן סיכוי להשתלבותם בשוק העבודה, בהמשך הדרך.

מה ביקשה הלקוחה?
  • מיתוג מחדש
  • ליווי שיווקי לאורך התהליך

מה עשינו עבור הלקוחה?
  • כבר בתחילת הדרך היה לנו ברור - יש צורך בשינוי המודל העסקי הקיים ולכוון כמה שיותר קרוב למכירה ישירה ללקוח הסופי. היות ובשלב זה לא היה קיים מערך הפצה שיכול לתמוך בפעילות שכזו הוחלט על יעד של מכירה לקמעונאים שיהוו עבורנו נקודות מכירה ושירות. לאחר החלטה זו - יצאנו לדרך!
  • קיימנו תהליך מחקר וניתוח של שוק הקוסמטיקה המקומי והבינ"ל שבעזרתו זוהתה מגמה רווחת בקרב הפועלים בענף.
  • הגדרנו את שוק המטרה ומאפייניהם של הלקוחות אליהם אנו בוחרים לכוון את המסרים שלנו בהמשך.
  • בנינו תוכנית שיווקית שכללה מספר אפשרויות ליצירת בידול ולבניית שפה שיווקית חדשה וייחודית שכללה ושילבה את לקוחות המטרה, אורית והמפעל והמתמודדים גם יחד.
  • לאחר בחירת הבידול נבנתה ה"אישיות" של המותג.
  • היה לנו וללקוחה ברור כי השם הנוכחי אינו מתאים לדרך החדשה שאליה אנו יוצאים ולכן ביצענו כחלק מתהליך המיתוג מחדש גם בחירת שם חדש ומדהים למותג - Bubbles.
  • בנוסף לשם המותג נבחר גם ה-Logo Type (סלוגן) - "טבעי להרגיש אחרת" שליווה את המותג מנקודה זו והלאה.
  • בשלב זה בנינו קטלוג זמני והתחלנו ללוות את הלקוחה לפגישות מכירה ביניהם גם גופים גדולים מתוך מאגר הקשרים שלנו שהתאימו לבניית שיתוף פעולה הדדי.
  • יחד עם עדנה ריקלין וייצמן - קיימנו תהליך מופלא שבסיומו עיצבנו לוגו ששיקף את השילוב בין הלקוחות, המותג החדש והמתמודדים.
  • כעת, משברור לנו קהל המטרה, ברורה לנו אישיות המותג, וברורה לנו הגישה השיווקית שבחרנו לנקוט - הגיע הזמן לבנות את המוצרים.
  • בחרנו להתמקד בחמישה טיפוסי אישיות של לקוח, כאשר כל טיפוס מייצג צורך של שלב אחר במהלך אורח חייו של לקוח המטרה. הגדרנו את התחושות שהלקוח יחוש כתוצאה מהשימוש במוצר, האוירה הרצויה, התועלות הבריאותיות והפיסיולוגיות שמהן הלקוח יהנה כתוצאה מהשימוש במוצר והתוצאה - סדרה של 5 סבונים.
  • בחרנו לסדרה את השם REfeel שמשמעותו להרגיש מחדש (ובמקביל גם נשמע כמו להיטען\ להתמלא מחדש).
  • לכל סבון נבחר שם בהתאם למאפיינים שהוגדרו לו, נבחר צבע מתאים שתומך בסבון, בטיפוס הלקוח ובמאפייניו השונים.
  • עוצב insert המסביר על הסדרה ומציג כל מוצר ולמי הוא מתאים. בשלב זה כבר שילבנו QR קוד המפנה לאתר לדף המוצרים ואת כתובת אתר האינטרנט כדי שהלקוחות יוכלו להעמיק ולהתעניין במידה ויבחרו לעשות כן.
  • עוצבו אריזות תואמות לכל סבון ובמקביל אריזות תואמות למארזי זוגות.
  • בשלב זה עמדו לרשותנו אבות טיפוס שעימם התחלנו לצאת לפגישות מכירה.
  • הוכנה מצגת שיווקית וליווינו את הלקוחה לפגישת מכירה מול לקוח שמולו היו נסיונות רבים שכשלו בעבר. לאחר פגישה בת חצי שעה שבמסגרתה ליווינו את הלקוחה וביצענו עבורה את הפרזנטציה היה ברור - הלקוח  מ ת ל ה ב ! בהמשך השבוע נסגרה עסקה שהכניסה את הלקוחה לכ-30 נקודות בפריסה ארצית. ההתרגשות היתה גדולה ותהליך הייצור וההפצה תפס תאוצה.
  • עוצבו מעמדים התואמים לנקודות המכירה הייחודיות (אתגר בפני עצמו שכן הנקודות נבנו בצורה מאתגרת). ליוינו את הלקוחה משלב העיצוב, התקשרות מול הספקים ועד לייצור וקבלת המארזים פיסית לידיה.
  • במקביל, נבנה אתר האינטרנט Bubbles.org.il מא' ועד ת' - הגדרה של המבנה השיווקי, עיצוב מלא, יישום והטמעה, כתיבה שיווקית, צילום המוצרים ועוד.
  • ליווינו את הלקוחה ותמכנו בצדדים הניהולים וההתנהלותיים ברמות השונות, כולל מספר משברים שלהם היה צורך במתן פיתרון אסטרטגי עם ראייה לטווח הרחוק.
  • המשכנו עם תהליך יעוץ הכולל הרבה עצות, קיצורי דרך, הכוונה ותהליכי חדשנות שיושמו.
  • הרווח ממכירת יחידה זינק בכ-700% (!) כתוצאה מתהליך המיתוג והסדרה האיכותית.
  • בהמשך הלקוחה שכרה אשת מכירות והפצת ומכירת המותג Bubbles ממשיכה במרץ! גאווה.

ומה אמרה הלקוחה?
לחצו כאן להמלצה על integral
 
תמונה 1: הלוגו הישן לפני תהליך הליווי והמיתוג.
  
תמונה 2: הלוגו החדש שמחבר את רוח המותג, העסק והמתמודדים גם יחד.
 
תמונה 3: דף מוצר מתוך אתר החברה שבנינו עבור המותג החדש. עיצוב, צילום, טקסט, מבנה שיווקי - הכל.
 
תמונה 4: סדרת הסבונים REfeel - יחידים ומארזי זוגות.
 
תמונה 5: צדו הקדמי של הברושור שעוצב ומחולק ללקוחות בנקודות המכירה.
 
תמונה 6: חלקו האחורי של הברושור המחולק ללקוחות בנקודות המכירה השונות.

צריכים ייעוץ וליווי בשיווק? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר:
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...יייייייייייייי
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

גגגככ
יעיע
  שששדד

עיעיעכייי

integral - אסטרטגיות שיווקיעי יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363   |   הצהרת נגישות


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: integral
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  הקמת אתרים • גיל דור • Webfocus