Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - מאמרים מקצועיים בשיווק
    
 
מאמרים מקצועיים בשיווק  
דף הבית >> מאמרים מקצועיים בשיווק

כתבנו בשבילכם מאמרים בשיווק ואסטרטגיה שיסייעו לכם להפוך את השיווק שלכם למצויין. תקראו, תיישמו ותהנו.
  
הזדמנות קטנה ואדומה - איך לזהות הזדמנויות ולייצר שיווק ברמה גבוהה הזדמנות קטנה ואדומה - איך לזהות הזדמנויות ולייצר שיווק ברמה גבוהה
כדי למכור ולספק שירות העסקים אתם צריכים לקוחות. מצד אחד אתם נדרשים לשווק ולגייס לקוחות חדשים באופן שוטף, ומצד שני עליכם לשמר לקוחות קיימים, כאלו שכבר צרכו את המוצרים ו\או השירות שלכם.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
על מבצעים, הנחות, נאמנות לקוחות וחיות אחרות על מבצעים, הנחות, נאמנות לקוחות וחיות אחרות
בתקופות חוסר וודאות צרכנית, הנובעות ממגוון מקורות וסיבות, קיימת נטייה צרכנית לבצע רכישת מוצרים הנמכרים בהנחות או במבצעים שבמסגרתם הם מקבלים הנחה על מחירו המלא של המוצר.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
פינת המומחים - שיווק אחד קדימה – מנקודת המבט של כותבת שיווקית פינת המומחים - שיווק אחד קדימה – מנקודת המבט של כותבת שיווקית
כל פעם שאני פוגשת לקוח הפונה אלי במטרה לקבל את שירותי בתחום הכתיבה השיווקית אני שואלת את עצמי האם יש לו תכנית שיווקית, האם יש לו תקציב שיווק, האם יש לו יועץ שיווקי? עד מהרה מתבררת התמונה.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
10 רעיונות לתכנון שיווקי תקופתי ולדיוור איכותי מול הלקוחות 10 רעיונות לתכנון שיווקי תקופתי ולדיוור איכותי מול הלקוחות
כאשר אתם מתכוננים ומתכננים את שנת הפעילות הקרבה, כיצד תפעלו טוב יותר או בצורה שונה מבעבר? איך תוכלו לשפר את האפקטיביות כך שבמבט לאחור תהיו מרוצים מתוצאות השנה שחלפה? הנה 10 רעיונות מצוינים.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
בעלי עסקים מה הסיפור שלכם?! - הסיפור ככלי שיווק -  המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 5 בעלי עסקים מה הסיפור שלכם?! - הסיפור ככלי שיווק - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 5
כמה עסקים חושבים שהלקוחות שלהם קונים את המוצר\השירות שהם מוכרים? האם צרכנית קונה שמלה בשביל השמלה או לחלופין קונה את התחושה והתגובות שלה ושל סביבתה, כפי שהיא מעריכה שיקרה? מוזמנים לקרוא ולגלות...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
דיוור במייל - כיצד לכתוב שורת נושא אפקטיבית - חלק 1 מתוך 2 דיוור במייל - כיצד לכתוב שורת נושא אפקטיבית - חלק 1 מתוך 2
אחד האלמנטים החשובים ביותר ב-Newsletters ובתקשורת מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלכם בכלל היא שורת הנושא ("Subject Line"). לצד שורת ה"מאת" ("From Line") שורת הנושא תכריע ...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
דיוור במייל - כיצד לכתוב שורת נושא אפקטיבית - חלק 2 מתוך 2 דיוור במייל - כיצד לכתוב שורת נושא אפקטיבית - חלק 2 מתוך 2
חלקו השני של המאמר. כעת, לאחר שביססנו מספר כללים לכתיבה נכונה של שורת נושא מצוינת נכנס לעובי הקורה מעט יותר ונתבונן במספר גישות שתוכלו ללמוד מהן כיצד להפוך את שורת הנושא לעוצמתית ואטרקטיבית....
  לחץ כאן להמשך קריאה »
האם רווח לטווח קצר עדיף על רווח לטווח הארוך? האם רווח לטווח קצר עדיף על רווח לטווח הארוך?
היום קיבלתי צלצול מלקוחה שסיימה איתי זה מכבר תהליך ליווי מורכב ומדהים שנמשך כשנה. הלקוחה היא בעלים ומנכלי"ת של חברה הפועלת בענף הקוסמטיקה ומייצרת מוצרים שנמכרים לשוק הישראלי הפרטי, לתיירות נכנסת ועוד
  לחץ כאן להמשך קריאה »
סודות ה-Newsletter - איך לדוור ולשווק טוב יותר סודות ה-Newsletter - איך לדוור ולשווק טוב יותר
השבוע נזכרתי במשהו שלא נתקלתי כבר תקופה ארוכה. בעבר, כשהייתי נוסע בחלק מהערים הייתי נתקל בשלטים ממוחשבים שמודדים ומציגים לנהגים החולפים את מהירות הנסיעה שלהם.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
אבל זה רק לוגו! אבל זה רק לוגו!
אתמול שוחחתי עם לקוחה ותיקה שלי שפנתה אלינו לתהליך מיתוג מחדש (Re-Branding). הכל התחיל מהמקום שבו הלקוחה הרגישה לא בנוח עם הנראות העסקית שלה. הלקוחה מגיעה ללקוחות לשיחות מכירה רבות אבל...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
אז מהו מיתוג ומדוע הוא חשוב לעסקים? אז מהו מיתוג ומדוע הוא חשוב לעסקים?
המיתוג (Branding) הינו משמעותי הרבה מעבר ליצירתו לוגו או אלמנט גרפי אחר. כשאתם חושבים על המותג שלכם (וכל עסק הוא למעשה מותג בין אם הייתם מודעים לכך או לא), אתם חושבים למעשה על מכלול חוויית הלקוח שלכם
  לחץ כאן להמשך קריאה »
האם אני עסק תחרותי, ומהי בכלל תחרות? - חלק א האם אני עסק תחרותי, ומהי בכלל תחרות? - חלק א
בעולם העסקים, המונח "תחרות" מהווה חלק עיקרי מהשיח השוטף, בין אם באופן מודע וישיר ובין אם באופן עקיף או לא מודע. פעמים רבות עסקים מודדים את עצמם ביחס לעסקים אחרים הפועלים באותו הענף. מהו עסק תחרותי?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
האם אני עסק תחרותי, ומהי בכלל תחרות? - חלק ב האם אני עסק תחרותי, ומהי בכלל תחרות? - חלק ב
בחלקו הראשון של המאמר התחלנו לעסוק בשאלת ההגדרה של התחרות והמסגרת בה היא מתקיימת. בחלק זה של המאמר נכיר את חוק הג'ונגל, נעלה את הרעיון שבבסיס בחירת אסטרטגיה וניגע מעט בפסיכולוגיה של התחרות.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
האם אני עסק תחרותי, ומהי בכלל תחרות? - חלק ג ואחרון האם אני עסק תחרותי, ומהי בכלל תחרות? - חלק ג ואחרון
לאחר שנגענו בהבנה בסיסית של התחרות ומהותה וחשיבות בחירת המטרות המתאימות, סיפרתי לכם על חוק הג'ונגל במסגרתו הוצגו שתי אסטרטגיות תחרותיות נפוצות וסיימנו בפסיכולוגיה של התחרות. כיצד תוכלו להשיג ייתרון?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
הכנה לפרזנטציה בכנס מול קהל וגם מה אפשר ללמוד מכך על שיווק עסקים הכנה לפרזנטציה בכנס מול קהל וגם מה אפשר ללמוד מכך על שיווק עסקים
לקוחה שלי לקחה חלק בכנס כמרצה באחד הפאנלים המקצועיים ולי היה חשוב להגיע, לתמוך, לתת מעט טיפים אחרונים (והתאמות נוספות) ולתעד אותה ברגע הגדול. ואם כבר...אז כתבתי מאמר קצר שממנו גם אתם תוכלו ללמוד.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
דיוור צפוף עם מועדון הלקוחות שלכם דיוור צפוף עם מועדון הלקוחות שלכם
בתקופה האחרונה נחשפים עסקים רבים לחברות אשר מציעות ממשק לדיוור הודעות וניוזלטרים לרשימת\רשימות תפוצה. העלות אינה גבוהה ובדרך כלל הוגנת ביחס למה שהיא מציעה, אך יש להבין את מכלול ההבדלים שבין...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
על זיהוי הזדמנויות וחשיבות המיקוד השיווקי על זיהוי הזדמנויות וחשיבות המיקוד השיווקי
אחת התובנות החשובות והמהותיות אליהן מתוודע כל בעל עסק, מנכ"ל ובמיוחד מנהלי תחום השיווק היא חשיבותה שליכולת זיהוי ההזדמנויות. עם זאת להזדמנויות יש גם את הצדדים השליליים. מה זה אומר עבורכם? חשוב לדעת
  לחץ כאן להמשך קריאה »
האם טעמנו האישי, כמנהלים ובעלי עסק, צריך להשפיע על עיצוב לוגו העסק שלנו האם טעמנו האישי, כמנהלים ובעלי עסק, צריך להשפיע על עיצוב לוגו העסק שלנו
כל אחד מאיתנו המנהלים ובעלי העסקים שואל את עצמו את השאלה: האם הלוגו מייצג אותנו וצריך למצוא חן בעיניינו או מכוון אך ורק לקהל היעד וחשוב יותר שיכוון להשפיע דווקא עליהם?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
10 טיפים לקידום אורגני טוב יותר ויעיל יותר – עשה זאת בעצמך 10 טיפים לקידום אורגני טוב יותר ויעיל יותר – עשה זאת בעצמך
אז נכון שהמיקום לבדו אינו גורם יחיד בהכרעה האם הלקוח יבחר דווקא בכם על פני התחרות, אבל בכל הנוגע לקידום אתר האינטרנט שלכם, הנה 10 טיפים לפעולות שתוכלו לעשות בעצמכם ויתרמו לשיפור מצבכם באופן מהותי.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
פשוט תעשו את זה - נכתב מהלב לכל בעלי העסקים והאנשים בכלל פשוט תעשו את זה - נכתב מהלב לכל בעלי העסקים והאנשים בכלל
אם יש לכם עסק, או אם אתם מנהלים - תשקיעו שתי דקות בפוסט הזה. אני לא מוכר לכם כלום - מבטיח! אבל אם העסק והבריאות שלכם חשובים לכם, תקראו, תישנו על זה אם אתם צריכים ופשוט תעשו משהו! פוסט ישיר שבא מהלב.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
סליחה, מה בדיוק הבעיה שלכם? סליחה, מה בדיוק הבעיה שלכם?
אני יודע ש-50 אחוז ממאמצי הפרסום שלי מבוזבזים. הבעיה היא שאינני יודע אילו 50 אחוז. כך אמר ג'ון וונמאקר שנחשב מחלוצי הפרסום המודרני ולאחד מאבות השיווק. מה תוכלו לעשות כדי להפוך את הפרסום שלכם לאפקטיבי?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מה למדתי על חשיבותו של מותג מבית קפה קטן - סיפור שיווק מה למדתי על חשיבותו של מותג מבית קפה קטן - סיפור שיווק
אני רוצה לשתף אתכם בסיפור אמיתי שתוכלו ללמוד ממנו כמה דברים על שיווק ואולי אפילו על החיים...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מה הקשר בין חזיות ושיווק? מה הקשר בין חזיות ושיווק?
כן, זו חזיה! לא, היא לא כאן מהסיבה שאת או אתה חושבים... ואני מיד אסביר הכל במאמר הבא.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
על החיבור בין יום כיפור, אברהם מאסלו וההצלחה שלנו בחיים ובעסקים על החיבור בין יום כיפור, אברהם מאסלו וההצלחה שלנו בחיים ובעסקים
על משמעותו של יום כיפור מהזווית היהודית-דתית נכתב כבר רבות, אך לא בכך עוסק מאמר זה, אלא דווקא מהזווית הפסיכולוגית והתועלת האישית ולא רק ליום כיפור אלא לכל החיים שלנו.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מהי הפעילות החשובה שרוב בעלי העסקים מתעלמים ממנה מהי הפעילות החשובה שרוב בעלי העסקים מתעלמים ממנה
ישנה פעילות חשובה שרוב העסקים והמנהלים בוחרים, בין אם במכוון ובין אם לא, להתעלם ממנה. האירוניה היא שדווקא הפעילות הזו יכולה במקרים רבים להשפיע על כל אספקט בחיים שלהם, עסקיים או פרטיים. מהי הפעילות?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מספר עמודים: 2
הקודם    1  2 
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus