Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - TTL - Through the Line
    
 
TTL - Through the Line  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> TTL - Through the Line
 
ה-TTL היא שיטה אינגרטיבית הפועלת כדי לשלב את ייתרונות ה-ATL וה-BTL גם יחד.
השינוי העיקרי בגישת ה-TTL היא ההתכוונות והנטייה של התקשורת השיווקית לכיוון ה-BTL.
העיקרון היה ונשאר יצירת אופטמיזציה במטרה להגברת ההחזר על תקציב הפרסום באמצעות "הרווחת" נתח שוק מצומצם ומשמעותי למותג, במקום להשקיע בערוצים הדורשים מימון גבוה.

דוגמה:
פירסום בעיתון בעל חשיפה גבוהה יזמין את הקוראים (לקוחות פוטנציאלים) לבקר בחנות הפיסית שלהם ולהנות מהנחה או מדוגמיות חינם (טכניקת ATL קלאסית).
כשהנ"ל יבקרו בחנות יחולקו להם חומרי BTL לקד"מ, כגון ברושורים, דוגמיות מוצרים ועוד.

מונחים קשורים:
BTL
ATL
 
  
  

צריכים ייעוץ וליווי בשיווק? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר:
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...יייייייייייייי
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

גגגככ
יעיע
  שששדד

עיעיעכייי

integral - אסטרטגיות שיווקיעי יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363   |   הצהרת נגישות


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: integral
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  הקמת אתרים • גיל דור • Webfocus