Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - MARKETIPING #53 - איזה כלי שיווקי מתאים לי יותר
    
 
MARKETIPING #53 - איזה כלי שיווקי מתאים לי יותר  
דף הבית >> טיפים בשיווק ואסטרטגיה >> MARKETIPING #53 - איזה כלי שיווקי מתאים לי יותר
  
מאת: שי טאובס
פורסם: 30/11/2015
 
  

MARKETIPING of the day - תשקיעו 5 דקות בעסק שלכם

לאחרונה יותר ויותר בעלי עסקים שואלים אותי, כיועץ שיווק, האם להשתמש בכלי שיווק X או בכלי שיווק Y. האם לפעול בדרך Z או בדרך W.

שאלות נפוצות אבל...הן לא השאלות הנכונות אם אתם בעלי עסקים שמכוונים לצמיחה, להתפתחות ולהצלחה האישית שלכם.
ישנם תהליכים מקדימים חשובים שבעלי עסקים חייבים לעבור. הם חשובים, אבל משום מה רבים מדלגים עליהם ורצים מהר ל"כאילו ת'כלס" (למה כאילו? כי זה בדיוק מה שתוקע אותם ואולי גם אתכם בהמשך).
כיועץ שיווק כבר ראיתי עשרות רבים של מקרים דומים...

"אנחנו לא כמו כולם" הם אומרים לעצמם ובמקביל הם פועלים בדיוק, אבל בדיוק, כמו כולם והתוצאות לצערי...עייפות, ייאוש, תסכול והתדרדרות כלכלית מהירה.

  

אותם תהליכים עוזרים לעסק, ולכם כבעלים, להבין, לדעת ולשקף כלפי חוץ מה הייתרון שלכם ולמה על הלקוח לבחור דווקא בכם (ולהמשיך לעשות זאת לאורך זמן).
יש שיתארו זאת כבניית היסודות של הבניין שלכם...אני מגדיר את זה לא פחות מאשר יצירת ה-DNA של העסק שלכם (וברוב המקרים גם שלכם).

עכשיו, השאלה הראשונה שעליכם לשאול בשלב זה:
אילו כלים יתאימו ל-DNA שלכם ול-DNA של הלקוחות שלכם (כן, גם להם יש DNA וגם אותו חשוב לזהות)?

השאלה השניה שעליכם לשאול היא:
אילו כלים יאפשרו לי לפעול לאורך זמן - בהתמדה - בהשקעה שאני יכול לעמוד בה - השקעה כספית, השקעת זמן, השקעת אנרגיה (הכלי צריך להתאים לי ושיהיה לי כיף והיכולת לעשות בו שימוש...ולא לסבול כתוצאה מהשימוש בו)?

השאלה השלישית שעליכם לשאול (להיום) היא:
אותו כלי\כלים שבחרתי, האם הם מספקים לי משוב או מידע שאני יכול להבין ממנו כיצד עלי להשתפר או לפעול אחרת? אם לא, האם אני יכול לייצר בעצמי את הדרכים\הכלים לעשות זאת?

עכשיו, אני מבקש מכם לשבת 5 דקות ולבחון את הפעילות השיווקית שלכם

שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

- האם ברור לכם בצורה מוחלטת למי אתם פונים?

- האם המסרים שלכם ברורים ומדוייקים?

- האם המסרים שלכם (ויזואלים, טקסטואלים, רגשיים) הם עקביים מנקודת מבטו של הלקוח (או שאולי אתם מזגזגים כל הזמן בין מסרים שונים)?

- האם לפני כל פעילות שיווקית אתם מרגישים שאתם מתענים, סובלים ורק מנסים לדחות את הקץ, או שאתם נהנים לשווק ועושים זאת בכיף בכל הזדמנות שבחרתם?

- האם אתם עובדים לפי תוכנית מסודרת ומנומקת, או לכל הפחות לפי מסגרת מסויימת של לוחות זמנים לכל פעילות?


אם התשובות לשאלות הנ"ל לא ברורות לכן או...שברור לכם שמשהו לא עובד כמו שצריך או כמו שהייתם רוצים - זה בדיוק הזמן שלכם לתקן ולשנות את זה.

צריכים להתייעץ איך לעשות את זה? פנו אלי לייעוץ שיווקי
 

שיהיה לכם שיווק ירוק, מוצלח ויוצא מן הכלל.
בהצלחה!
שלכם,
שי

הכותב הוא שי טאובס - יועץ שיווק והבעלים והמנכ"ל של חברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות המתמחה בבניית אסטרטגיות שיווק, מיתוג חברות, ייעוץ שיווקי וליווי ביישום וניהול תוכניות ותהליכי שיווק כוללים. 
 
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus