Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - MARKETIPING #32 - למה שתזרקו את הכסף שלכם לפח? 10 טיפים לשיווק נכון בפלאייר
    
 
MARKETIPING #32 - למה שתזרקו את הכסף שלכם לפח? 10 טיפים לשיווק נכון בפלאייר  
דף הבית >> טיפים בשיווק ואסטרטגיה >> MARKETIPING #32 - למה שתזרקו את הכסף שלכם לפח? 10 טיפים לשיווק נכון בפלאייר
  
מאת: שי טאובס
פורסם: 10/10/2013
 
  
המראה מוכר: חוזרים הביתה מעוד יום עבודה ותיבת הדואר מלאה. לקחתם את המכתבים, ריפרפתם שניה וחצי בכל הפלאיירים ו ...השלכתם את כולם לפח. אווץ'... התחושה וההתייחסות מאד שונים בתור לקוח בשונה מהסתכלות של עסק. ללקוחות לא איכפת מכם?
כמו שאני נוהג לומר: זה לא שהלקוח נגדכם. הוא פשוט בעד עצמו

עסקים רבים משקיעים, כמעט בצורה אוטומטית, בשני ערוצי פרסום: פלאיירים ופרסום בעיתונים מקומיים. התפיסה הבסיסית נשענת על "חוק המספרים הגדולים" - ככל שפונים ליותר לקוחות פוטנציאלים הסיכוי ליותר עסקאות גדל...בפועל, איך נאמר זאת בעדינות, מממממ- לא בדיוק.
סכומי כסף משמעותיים מושקעים ותוצאות...אין. במקרים רבים - כסף לפח.

עד כאן הצגת הבעיה המוכרת והנפוצה. אז מה תוכלו לעשות בכל זאת בכדי לשפר את המצב? נעבור למספר טיפים חשובים שהכנתי במיוחד בשבילכם:
 
  • טיפ ראשון: אחת הסיבות שעליהן כבר כתבתי בעבר הן אי הגדרה של קהל/י היעד. פניה ללקוחות הפוטנציאלים האמיתיים (לא, "כולם" זו ההגדרה הגרועה ביותר) תביא אתכם לנקודת התחלה לא רעה.
  • טיפ שני: אם לא טיפלתם בטיפ הראשון אל תפרסמו! (אלא אם כן יש לכם כסף מיותר ואז אני אשמח אם תפנו אלי בהודעה פרטית...אשמח להכיר אתכם) .
  • טיפ שלישי: הציגו ללקוח את העובדה שהמודעה פונה אליו. דוג': "בעל עסק", "כהורים לילדים"...
  • טיפ רביעי: לחלופין, ציינו את הסיטואציה שבה הוא נזקק לכם (ובקיצור!) . לדוג': "עוד יום ארוך בעבודה?","למה שלא תתפנקו? ", "יום ההולדת מתקרב?", "מתחשק לך להתחדש בבגד?" וכיוב...
  • טיפ חמישי: פחות זה (הרבה) יותר. איך אתם מרגישים כשאתם רואים פלאייר או פרסומת? מצויין, גם אלו שיקבלו אותו מכם יחושו כך...העבירו מסר קצר ותכליתי.
  • טיפ שישי: השקעתם בעיצוב ובמיתוג העסק/השירות המוביל? שימרו על אותו קו. העקביות קריטית ליצירת מוכרות בקרב הלקוחות.
  • טיפ שביעי: מקוריות אף פעם לא הזיקה לאף אחד...אלא אם זה בא על חשבון הטיפים הקודמים.
  • טיפ שמיני: מה שלא פשוט... פשוט לא עובד.
  • טיפ תשיעי: למשך זמן החשיפה יש משמעות. לקוחות צריכים להתרגל לראות אתכם ולהיפתח להצעות שלכם. ועם זאת, חשוב גם להגדיר מראש את הציפיות שלכם ואת משך הזמן/סכום ההשקעה הכספית המקסימלי. לא עובד? ממשיכים לפתרון הבא.
  • טיפ עשירי: יש לכם חנות/אתר/פייסבוק. העלו את הפרסום גם שם.

והטיפ שיחסוך לכם הכי הרבה: עסקים רבים מפסידים הרבה מאד זמן וכסף ומתענים בנסיון לפרסם ולקבל פניות.
זה מתסכל ומייאש ולצערי אני מכיר את התחושות. רבים מלקוחותי חוו זאת לפני שהכרנו.
לעיתים קרובות כדאי להתייעץ עם בעל נסיון. המיקוד, ההבנה הרחבה וההכירות עם התחום יכולה לחסוך לכם בשורה התחתונה הרבה כסף וזמן. בעסקים, קיצורי דרך הם עניין משמעותי.

יש לכם שאלות? צריכים להתייעץ?
מלאו פרטיכם בטופס שבתחתית העמוד או פנו אלינו. אנחנו כאן בשבילכם.

שיהיה לכולכם יום מעולה ושיווק מצויין!
 
יועץ שיווק integral אסטרטגיות שיווק יצירתיות
  
 



 
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus