Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - MARKETIPING #31 בחירת שם למותג/ליין מוצרים
    
 
MARKETIPING #31 בחירת שם למותג/ליין מוצרים  
דף הבית >> טיפים בשיווק ואסטרטגיה >> MARKETIPING #31 בחירת שם למותג/ליין מוצרים
  
מאת: שי טאובס
פורסם: 07/10/2013
 
  
עסקים רבים מתלבטים ומתחבטים רבות לפני בחירת השם המתאים והנכון עבורם (האמת, הוא אמור להיות יותר עבור הלקוחות, אבל ארחיב על כך בהזדמנות אחרת). מתלבטים, מתייעצים, ולבסוף...בוחרים. יש! מכאן ממשיך לו תהליך המיתוג: עיצוב לוגו, בחירת logo type, אריזות, פרסומים, אתר, רשתות חברתיות, קד"מ וכו'.
א ב ל, (והנה עצה חשובה שאני מיישם בהרבה תחומים בחיים) חשוב לבחון את הדברים מכמה זויות (כדי שלא תופתעו)...

וכעת ההסבר עם דוגמאות:
חברת הקוסמטיקה GARNIER יצאה עם ליין מוצרי צבע לשיער בשם olia. הם כמעט יצאו "שרוטים" כי כשהופכים את המארז...טוב, תראו בעצמכם. הפעם זה רק "כמעט" אבל יש דוגמאות רבות של פיקשושים רציניים. חלקן קשורות לשם ולעיצוב, חלקן קשורות לחברות בינ"ל שבוחרות שם שהמשמעות במדינה מסויימת לא תואמת את "כוונת המשורר" (ניסן ג'וק?) בקיצור לא חסרים פנצ'רים שיווקיים לא נעימים...

אז...בחנו את הבחירה שלכם מכמה זויות, חשבו על המשמעויות גם בטווח הרחוק, אל תחששו להתייעץ והכי חשוב- שיהיה לכם יום נעים ושיווק מצויין!
יועץ שיווק integral אסטרטגיות שיווק יצירתיות
  
כמעט ו"נשרטו". צבע שיער סרוט
 



 
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus