Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - MARKETIPING #29 - בחנו את עצמכם! האם גם אתם תבחינו במבצע אטרקטיבי?
    
 
MARKETIPING #29 - בחנו את עצמכם! האם גם אתם תבחינו במבצע אטרקטיבי?  
דף הבית >> טיפים בשיווק ואסטרטגיה >> MARKETIPING #29 - בחנו את עצמכם! האם גם אתם תבחינו במבצע אטרקטיבי?
  
מאת: שי טאובס
פורסם: 26/09/2013
 
  
הטיפ הבא הועלה בדף הפייסבוק שלנו. התקבלו לא מעט התייחסויות שאת חלקן אצטט בהמשך.

דמיינו את עצמכם נכנסים לחנות כלבו, נניח "אום סנטר" ומטילים בהנאה במסדרונות. לפתע אתם מוצאים שואב אבק מדגם MILLER1020. נראה אחלה שואב אבק והיום הוא מוצע במבצע מיוחד: במקום מחיר מקורי של 450 ש"ח הוא נמכר עכשיו ב-350 ש"ח.

האם תקנו את השואב או תיסעו לחנות אחרת כדי לעשות סקר קצר? חישבו כמה רגעים על התשובה שלכם...חשבתם? מצויין.
עכשיו נעשה את אותו הנסיון בחנות אחרת.

בצידו השני של העיר, בכלבו "קייס" אתם מחפשים שואב אבק חדש. אתם נתקלים בשואב האבק MILLER1020 , שנראה אחלה שואב אבק, ולמרבה האושר הוא נמכר בדיוק היום במבצע: מחירו המקורי הוא 360 ועכשיו הוא נמכר במבצע - רק 340 ש"ח.

האם תקנו את השואב או תיסעו לחנות נוספת כדי לעשות סקר קצר? חישבו כמה רגעים על התשובה שלכם...

במי מבין שתי האפשרויות הייתם בוחרים? אחרי שיהיו 30 תגובות לתרגיל, אגלה לכם האם גם אתם יודעים לזהות מבצע אטרקטיבי  וגם טיפ שיווקי נוסף.

קדימה, חברות וחברים, התשובה מחכה רק לתגובה שלכם.


להלן חלק מהתגובות שהתקבלו:


טוב חברות וחברים, אז מה היה לנו? לפי התשובות שלכם וסקר שערכתי מול אנשים נוספים מסתמן שהאפשרות הראשונה נתפסת על ידי כ-75% כאפשרות טובה מאד (הנחה של 100 ש"ח...מה רע? חתיכת הנחה! ) רובכם הייתם קונים ולא ממשיכים לחפש.

לעומתה, האפשרות השניה נתפסה כפחות אטרקטיבית (בסה"כ 20 ש"ח, אההה... לא להיט. הנחה "סמלית" ). במקרה זה רוב האנשים דיווחו כי היו ממשיכים לחפש... התוצאות נראות על פניו הגיוניות, נכון? מקרה ראשון חתיכת הנחה, לעומתו מקרה שני, איך נאמר בעדינות - הנחה צולעת........ עד שמביאים בחשבון את המחיר הסופי . בחנות השניה - "קייס" - המחיר הסופי נמוך יותר אז לכאורה ברור שאנשים ירצו לקנות שם... ועם זאת, זה לא מה שקרה בפועל, אלא בדיוק ההיפך! אנשים בחרו באפשרות הראשונה למרות שבסופו של דבר הם שילמו מחיר גבוה יותר (ומי שטוען שמדובר בסה"כ ב-10 ש"ח, ושאנשים לקחו בחשבון הוצאות נוספות כגון: נסיעות, זמן וכו...אז....לא. גם בפערים גדולים הרבה יותר הסטטיסטיקה היתה דומה).
מה בדיוק קרה כאן? ובכן גבירותי ורבותי, ברוכים הבאים לעולם של "פסיכולוגיית המבצעים". אני מבטיח שארחיב על כך בהמשך וגם אלמד אתכם דבר או שניים ועד אז...תודה על ההשתתפות והמשיכו לעקוב, לשתף ולפרגן. סופ"ש נעים ושיווק מצויין!

 
יועץ שיווק integral אסטרטגיות שיווק יצירתיות
  
 



 
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus