Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - MARKETIPING #28 חשיבות המסר השיווקי
    
 
MARKETIPING #28 חשיבות המסר השיווקי  
דף הבית >> טיפים בשיווק ואסטרטגיה >> MARKETIPING #28 חשיבות המסר השיווקי
  
מאת: שי טאובס
פורסם: 18/09/2013
 
  
שתי רשתות הספרים הגדולות, אותו המבצע... רק מנוסח אחרת. אז מה ההבדל?
היום אתם משתתפים בניסוי קטן (תהיו קלילים. תשתפו איתי פעולה): רשמו בתגובה באיזה מבצע מהשניים אתם הייתם בוחרים?

חג שמח ושיהיה לכם שיווק מצויין.

לטיפ הנ"ל הגיבו רבים כאשר באופן גורף בהתפלגות של 90% נבבחר המבצע 1+1, ולעומתו מבצע ספר מתנה נבחר כמועדף רק על 10% מהמגיבים.

את הניסוי סיכמתי בתגובה הבאה:

טוב חברים, האמת, שעשיתי פה תרגיל מעניין. רובכם בחרתם במבצע 1+1. ועם זאת, המבצע של הרשת הירוקה היה משתלם יותר.
הסבר: 1+1 מצריך: 1) קניה בזוגות, 2) כשאחד משני הספרים עולה יותר ההנחה נמוכה יותר מ-50% בפועל.
המבצע של הירוקים, לעומת זאת, מאפשר: 1) רכישה אי-זוגית, 2) נותן 50% הנחה אמיתיים.
אז, עד כאן הניסוי להפעם. יש לכם חומר למחשבה בפעם הבאה שתקנו (גם אם זו החנות הראשונה שתיתקלו בה). עד הניסוי הבא - שיהיה לכם חג שמח ושיווק מצויין!
יועץ שיווק integral אסטרטגיות שיווק יצירתיות
  
יועץ שיווק integral אסטרטגיות שיווק יצירתיות
 



 
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus