תתחדשו.
רגע לפני שאתם ממהרים ומזמינים את כל החברים לדף העסק החדש שלכם בפייסבוק, מבקשים שכולם ישתפו ו\או מתחילים לשלם על קמפיינים ממומנים...תעצרו רגע בבקשה.
עדיף להמתין עד שהדף העסקי יכיל כמות סבירה של תכנים (כתבות, מאמרים, פוסטים, קישורים וכיוב') לפני שמזמינים כמות רבה של אנשים (טעות שבעלי עסקים רבים עושים בפתיחת דף עסקי חדש בפייסבוק).
מי שנכנס לדף חדש לא ממהר להתחבר אליו (ולא יעשה זאת גם בהמשך. יש הזדמנות אחת לרושם ראשוני).
רוב האנשים מעלעלים במספר פוסטים אחורה ומעריכים, גם אם שרירותית, האם הם מעוניינים להתחבר לדף או לא.
לעומת זאת דף מבוסס המכיל מספיק תכנים יגרום לנכנסים אליו להשתכנע להתחבר אליו יותר בקלות (מעורר פחות התנגדויות) ולתוצאה רצויה בייתר קלות.
אגב, הדבר נכון גם לגבי פעילות ברשתות חברתיות נוספות: YouTube, Google, LinkedIn, ניהול בלוג ועוד.
בהצלחה :)
מעוניינים לפתוח דף עסקי ב-Facebook? רוצים לעשות את זה כמו שצריך? רוצים תוצאות? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל מאיתנו מידע חשוב.