בין אם זה משמעותי בעיניכים ובין אם לא, ביום שישי הקרוב, 14/02/2014 חל הוולנטיין דיי Valentine's Day.
ליידע כללי:
זה בדיוק הזמן לייצר מודעות בהקשר למאורע ולקשר אליו את המוצרים והשירותים שלכם.
ככלל, שיווק מייצר תוצאות הרבה יותר טובות כאשר מתקשר למאורע, לחג, או לאירוע ספציפים (מרגע זה נקרא לכולם "אירוע") . חשוב למצוא את האירוע שמתקשר, בעיני הלקוחות שלכם, באופן דומה או משלים למוצר\שירות שלכם. כך פוטנציאל ההזדהות שלהם עמכם גדל משמעותית.
הגדירו את הערכים שלכם: מה חשוב לכם ועל מה אינכם מוכנים להתפשר . החליטו כיצד הייתם מעוניינים שהלקוח שלכם ירגיש במפגש עם המותג שלכם ואז...פעלו לייצר את האטמוספירה המתאימה ( Look&Feel, תהליכים תומכים למכירה, שירות ושימור, ניהול התקשורת ומערכות היחסים עם הלקוחות ועוד).
ועם כבר עושים פעילות, אז לפחות שנבין על מה ולמה וולנטיין:
וולנטיין דיי Valentine's Day, הוא יום חג על שם קדוש נוצרי וולנטיין (כמה מפתיע) שהשיא בהסתר זוג אוהבים שהיה אסור להם להינשא. לאחר מכן הפך להיות הפטרון המדובר של הנוצרים.
החגיגות השנה יחולו מחר, בערב יום חמישי (וכמו טובים ורבים ימשכו ככל הנראה גם בשישי בערב).
אתם מעוניינים לפנות ללקוחות, אבל מתלבטים מה לומר? איזה מסר עשוי למשוך אותם? רעיונות יצירתיים? מוזמנים להגיב לפוסט (בדף של integral נאמנות לקוחות, הפוסט ישותף למקומות נוספים) ולקבל הצעות (וגם להציע רעיונות יצירתיים יכול להיות נהדר).