הביטו בתמונה השמאלית העליונה. מה אתם רואים? האם אתם רואים את הטיפות? מה הן גורמות לכם להרגיש? תחושת קור? או אולי הנאה? או רגיעה?
היו כנים...האם התייחסתם גם לעץ שמופיע בתמונה (תמונה 2)?
נעבור אליכם ואל העסק שלכם.
כשאתם משקיעים, משווקים את עצמכם ומתקשרים מול הלקוחות, האם הם רואים את המסר שאתם מעוניים להעביר (העץ)? האם אתם בולטים מספיק? האם הבידול שלכם ברור ומובן ללקוח? או שהם רואים את הטיפות בדמות רעשים, מידע לא רלוונטי, תחרות? האם אתם נראים להם כמו עוד מישהו שעושה את אותו הדבר או דומה לאחרים (הטיפות האחרות...).
מכאן חשיבותו של שיווק איכותי. שיווק שיודע לבחון, לנתח ולאמת שהלקוחות מבינים ופועלים בהתאם למטרות שהגדרתם.
אז מה אתם יכולים לעשות?
נתחיל במודעות לנושא. את זה כבר יש לכם כעת :)
נמשיך בבחינה של אורח החיים ומאפייני הלקוחות שלכם. היכן תוכלו לחבר את המותג שלכם באופן הטבעי ביותר האפשרי כך שייתמוך באורח החיים שלהם.
מועוניינים ללמוד מעט על בידול וכיצד יתרום לפעילות העסקית שלכם ובגדול? הנה שני מאמרים בנושא:
לחצו למאמר "
איך לייצר בידול שעושה הבדל אמיתי"
ולמאמר "
מה זה בידול ואיך הוא יכול לשנות את השיווק שלכם".
מתקשים, מתלבטים, צריכים הכוונה מהמקצוענים?פנו אלינו ונשמח להכיר ולסייע לכם.
אז...היזהרו בדרכים הרטובות ותשמרו על עצמכם.
שיהיה לכם יום (ר)טוב ושיווק מצויין!
שי