Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - BTL - Below the Line
    
 
BTL - Below the Line  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> BTL - Below the Line
 
BTL ו-ATL הם מושגים מתחום הפרסום המבטאים טכניקות המכוונות כלפי קהל מטרה ולמען מטרה מוגדרת מסויימת.
בשונה מ-ATL המכוון לתקשורת גורפת (Mass Market), ה-BTL הוא היא תקשורת שיווקית הפונה באופן לא קונבנציונלי ו\או באופן ישיר לקהל המטרה הספציפי באיזורים בהם היא שוהה. המסרים השיווקיים מותאמים אף הם.
למרות שהן ATL והן-BTL משמשות לבניית חשיפה ומודעות מותגית ומסייעות להנעת מכירות באמצעות הצעות קד"מ ספציפיות, אינראקציית ה-BTL היא זו שמסייעת לאנשי השיווק לתקשר את המידע באופן מותאם ופרסונלי יותר.

דוגמאות ל-BTL:
  • פלאיירים
  • E-mail marketing
  • קד"מ
  • הדגמות מוצר
  • ברושורים למיניהם
  • באנרים
  • פרסום ממומן
  • ועוד
מונחים קשורים:
ATL
TTL
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus