Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - ATL - Above the Line
    
 
ATL - Above the Line  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> ATL - Above the Line
 
BTL ו-ATL הם מושגים מתחום הפרסום המבטאים טכניקות המכוונות כלפי קהל מטרה ולמען מטרה מוגדרת מסויימת.
ה-ATL, בשונה מ-BTL,  היא תקשורת שיווקית הפונה לקהל המטרה האמור באמצעות שימוש באמצעי תקשורת\מדיה באופן מאסיבי (Mass) ולא פרסונלי.
טכניקת ה-ATL פונה לרוב לקהל גדול (מבחינה מספרית) והיא אפקטיבית יותר כאשר מדובר בקהל מטרה רחב שקשה להגדירו בצורה ממוקדת.

דוגמאות ל-ATL:
  • טלביזיה
  • רדיו
  • עיתונות מודפסת
  • פרסומו באנרים אינטרנטיים
  • ועוד
מונחים קשורים:
BTL
TTL
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus