Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - A/B TEST - Split Test
    
 
A/B TEST - Split Test  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> A/B TEST - Split Test
 
מהי בדיקת A\B SPLIT TEST ולשם מה אתם זקוקים לה?

בעת קיום פעילות פירסומית או פעילות שיווקית נדרשת בדיקת אפקטיביות של התוכן אליו נחשפים הלקוחות.
באם מדובר בקמפין במדה החברתית, בדיוור Newsletter או פעילות אחרת, לעיתים יש צורך בבחינת שתי גרסאות דומות, או יותר, כאשר ההבדל בין גרסה לגירסה הינו לרוב בפרמטר יחיד:
שינוי תמונה מסויימת, שינוי כותרת מסויימת, שינוי במיקום התכנים וכיוב'.
השם A/B מבטא את החלוקה השרירותית של הלקוחות לשני חלקים כאשר לאחד תישלח גרסה A ולחצי השני תישלח גרסה B.
לאחר הפעילות ניתן יהיה לבצע השוואה ולבחון האם הפרמטר הנבחן אכן הביא לשיפור הרצוי.

טיפ integral-י: מומלץ לחזור על הבדיקה מספר פעמים בכדי לוודא שהגורם המשפיע הוא אכן הגורם המשפיע ושלא מדובר במקריות כזו או אחרת. בנוסף מומלץ "לערבל" את הרשימה כך שכל חצי יכיל נמענים באופן אקראי עד כמה שניתן.

אם אתם מקיימים בפעילות דיוור כיום ומעוניינים בתמיכה וייעוץ לשיפור הביצועים, פנו אלינו.
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus