Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - 10 טיפים לקידום אורגני טוב יותר ויעיל יותר – עשה זאת בעצמך
    
 
10 טיפים לקידום אורגני טוב יותר ויעיל יותר – עשה זאת בעצמך  
דף הבית >> מאמרים מקצועיים בשיווק >> 10 טיפים לקידום אורגני טוב יותר ויעיל יותר – עשה זאת בעצמך

מאת: גיל דור
  
אתר טוב ויעיל, לא מסתכם באתר שנראה מעוצב יפה, מעניין ויחודי.
אתרי אינטרנט רבים אינם בנויים טוב מבחינת קידום אורגני – הקידום הטבעי בגוגל ובמנועי החיפוש. את ההגדרות הבסיסיות, ואת הפעולות הראשוניות, בכדי להפוך את האתר לידידותי יותר עבור גוגל ומנועי חיפוש נוספים, רובנו, בעלי האתרים, יכולים לעשות בעצמנו, ללא עזרה או עלויות יקרות של אנשי מקצוע.


כולנו רוצים להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש Google. עסקים רבים משקיעים סכומים רבים בכל חודש ונוקטים בפעולות שונות ומגוונות בכדי לשפר את מקומם בתוצאות החיפוש (SEO) במלחמה היומיומית על תשומת ליבו של הלקוח.
אז נכון שהמיקום לבדו אינו גורם יחיד בהכרעה האם הלקוח יבחר דווקא בכם על פני התחרות, אבל בכל הנוגע לקידום אתר האינטרנט שלכם, יש מספר פעולות שתוכלו לעשות בעצמכם ויתרמו לשיפור מצבכם באופן מהותי. בחרתי להביא 10 טיפים אפקטיביים לקידום אפקטיבי ויעיל שתוכלו ליישם עוד היום ולהינות תוך זמן קצר מהתוצאות.
10 הטיפים שלי לקידום אפקטיבי ויעיל:
  
קידום אורגני עשה זאת בעצמך - integral יועץ שיווק
1. כלי ניהול האתרים של גוגל ושל BING
לאחר שהאתר עלה לאויר, יש להכנס לכלי מנהלי האתרים של גוגל:  Google webmaster tools, וגם לכלי  Bing webmaster tools – ולבצע רישום של האתר במנועי החיפוש.
תהליך הרישום כולל הטמעת קוד באתר לזיהוי של מנועי החיפוש ולאימות, ולאחר מכן, רישום ה SITEMAP של האתר, בכלי ניהול האתרים של google/bing .

 
2. כותרות H1, H2…H6
כותרות באתר, יש להגדיר ככותרת, ולא כטקסט רגיל או מוגדל או בולט.
האבחנה של כותרת ככותרת נבחנת על ידי מנועי החיפוש והזיהוי מתבצע באמצעות קוד הזיהוי של הכותרת H1 עד H6, כאשר H1 מוגדרת ככותרת חשובה ו-H6 ככותרת עם חשיבות נמוכה יותר.
לרוב נהוג להשתמש בכותרות H2, H3, ופחות ב H1.
הגדרת הכותרת, באם האתר נבנה בצורה נכונה, היא חלק מהגדרות האתר ועליכם כמנהלי האתר לעשות בהן שימוש במסגרת הזנת התכנים השונים לאתרכם.
 
3. הוספת תיאור לתמונות
חשוב מאד לעדכן תאור טקסט לתמונות שאתם מוסיפים באתר שלכם.
תאור התמונה מתבצע ע"י פקודת ALT או באמצעות השדה טקסט חלופי במאפייני התמונה.
המלצה נוספת, בהקשר זה, היא לתת תאור גם ע"י שימוש בפקודת TITLE לכל תמונה.
 
4. הרבו בתוכן ויצרו קישורים פנימיים
מומלץ שעמודי תוכן, יכילו מעל 300 מילים.
מומלץ עוד יותר, להכיל בתוכן העמוד לפחות 3-4 פעמים את הביטוי אותו רוצים לקדם, וכן לייצר 1-2 קישורים מהתוכן לעמודים אחרים באתר.
הקישור צריך להיות מתוך ביטוי שאותו רוצים לקדם.

דוגמא טובה:
ממליץ בחום על הקמת אתרים, חברה בשם WEBFOCUS.

דוגמא לא טובה (שלא תתרום לקידום):
ממליץ בחום על הקמת אתרים, חברה בשם WEBFOCUS. לחץ כאן לקישור
 
6.היזהרו מתוכן משוכפל!
גוגל מעניש ופוגע במיקומו של אתר, ובדירוגו באם הוא מזהה תוכן משוכפל,
  

כלומר תוכן באתר הזהה לזה שקיים באתרים אחרים.
כתבתם מאמר, טיפ או תוכן? פרסמו אותו במקום אחד בלבד.
אם אתם רוצים לפרסמו באתר נוסף, ערכו את הטסט ושנו את כולו באופן מהותי מבחינה טקסטואלית ומבנית.
 
7. כתובת העמוד URL
אחד הפרמטרים החזקים יותר בקידום עמוד באינטרנט ו/או ביטוי, זו כתובת ה-URL של העמוד, כלומר הכתובת שמופיעה בחלון הכתובת שבדפדפן ומתחילה בטקסט: http://
הגדירו את כתובת העמוד, לכתובת בעברית המכילה ביטוי המשמעותי לקידום.

דוגמא לכתובת URL לא טובה למטרת קידום:
http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html

דוגמא טובה:
html.יועץ-שיווק-מיתוג-עסק-תוכנית-שיווק-מומלץ/www.i-group.co.il
 
8. תאור לתוכן העמוד
חשוב שתגדירו לכל עמוד תקציר של תוכן העמוד.
התקציר הוא תאור ב 12-16 מילים של התוכן בעמוד המסויים.
זהו התיאור שגוגל ומנועי החיפוש יציגו למחפשים לצד תוצאות החיפוש כשיציגו את העמוד.
עמוד שבו לא הוגדר תקציר/תאור יגרום לכך שגוגל ישלוף טקסט כלשהו מהאתר ויציג אותו כתאור הנלווה לתוצאת החיפוש שתופיע לעיני הגולש וברוב המקרים מה שגוגל יבחר, זה לא מה שאנחנו היינו בוחרים ומעוניינים שיוצג.
תאור העמוד, נקרא: Description.
 
9. הימנעו מקבצי FLASH
גוגל לא אוהב דפים הבנויים ב-FLASH ולא קורא את התוכן בהם אם ישנו. חלקם אמנם יפים ומאפשרים הצגה מעניינת של תכנים, אבל אם אתם חפצים בקידום האתר שלכם - הימנעו משימוש בקבצי פלאש. 
 
10. המנעו מטקסטים בתמונות
טקסט שמוטמע בתוך או כחלק מתמונה, לא נקרא בשלב זה על ידי Google. המשמעות היא שמבחינת מנועי החיפוש – הטקסט המדובר לא קיים באתר כתוכן.
נסו להציג את הטקסט החשוב באופן נפרד כחלק מטקסט העמוד שאינו נכלל בתמונה.
בנוסף, אנחנו חוזרים שוב לטיפ מספר 3.

בהצלחה :)

 
הכותב הוא גיל דור- הבעלים של WebFocus - המתמחה בהקמה וקידום אתרי אינטרנט ומנהל תחום Web בחברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות.


 

צריכים ייעוץ וליווי בשיווק? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר:
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...יייייייייייייי
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

גגגככ
יעיע
  שששדד

עיעיעכייי

integral - אסטרטגיות שיווקיעי יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363   |   הצהרת נגישות


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: integral
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  הקמת אתרים • גיל דור • Webfocus