האירועים לתקופה זו.
תכננו והגדירו מראש את המטרות והיעדים. כיצד תרצו לשווק את המוצרים או השירותים שלכם, את האירועים או את הארגון שלכם, כיצד תדוורו אותם ב-Newsletters או תתקשרו אותם במדיה נוספת כגון Facebook, Google Plus, SMS ועוד.
צרו את ה- Newsletters מראש ומוקדם
האם ישנן תקופות עמוסות יותר עבורכם במהלך השנה (עונות שיא ושפל, חגים וכיוב')? בתקופות עמוסות, כאשר קיימות כל כך הרבה התרחשויות קשה יותר לפנות זמן ולמקד את המחשבה ליצירת Newsletters ו\או אימיילים שיווקיים מצוינים.
הפתרון הוא יצירה של חלק מהאימיילים הללו מראש, בתקופות פחות לחוצות ועמוסות.
אם תכננתם את התוכנית שלכם כמו שצריך, אז אתם כבר יודעים מה עתיד לקרות ויכולים לתרגם זאת ל-Newsletters או לדיוור שיווקי בערוצים נוספים.
ניתן גם לתזמן ולהגדיר מראש את המשלוח לתאריך מסוים, כך שלא תזדקקו אפילו להקדיש לכך תשומת לב חוזרת (אם תכונות אלו זמינות עבורכם כחלק ממערכת הדיוור שבה אתם נעזרים).
רעננו את הפורמט ו\או את התוכן שלכם מעת לעת
מה אתם עושים בכדי לרענן את התקשורת שלכם עם חברי המועדון? קחו צעד אחורנית והביטו ב-Newsletters שאתם מדוורים.
בצעו סיעור מוחות לגבי רעיונות חדשים שניתן להוסיף ל-Newsletters שלכם בכדי שיתרעננו.
זקוקים להשראה נוספת? בצעו סקר קצר בקרב לקוחות מובילים ומייצגים ו\או הצטרפו לרשימות דיוור בתחום עיסוקכם, או בתחומים אחרים וקבלו מהם רעיונות נוספים. גם אנחנו נשמח לייעץ ולסייע לכם בנושא.
עשו לNewsletters- שלכם מתיחת פנים
האם אתם נוהגים לשלוח את אותו Newsletter במשך שנים? למה שלא תשנו אותו? עברו לתבנית חדשה ו\או שנו את התוכן במקצת. עדכנו את הגרפיקה שלכם.
מרגע ששיניתם את המראה ואת התחושה עבור חברי המועדון שילחו עדכון עם שורת נושא כגון: "נעים להכיר - ה-Newsletter החדש שלנו!". אנחנו מוכנים להתערב ששיעורי הפתיחה שלכם יגדלו לאחר השינוי. חברי המועדון ירצו לבדוק מהו השינוי שביצעתם, אז תדאגו שהזמן שהם משקיעים בכם ישתלם להם (והם ימשיכו לעשות כן בחודשים הבאים).
מעוניינים ללמוד עוד על כתיבה אפקטיבית של שורת הנושא? אתם מוזמנים לקרוא את המאמר "
לגרום לשורת הנושא לעשות את העבודה".
מדידה של השפעת המאמצים שלכם
מדוורים רבים מוכנים להישבע שהדיוור שלהם אפקטיבי, אך האם הם מודדים זאת?
ברוב המקרים עסקים משתמשים בדיוור כאמצעי פרסום ולא ככלי שיווקי ראשון ממעלה. המשמעות היא בזבוז של ידע שניתן להפוך למידע שיווקי ומכירתי בעל ערך סופר משמעותי. לא חבל?
נהלו יומן קמפיינים המציין כל קמפיין שניהלתם, כמה זמן השקעתם בתיכנונו ובבנייתו, ההצעות המיוחדות והטקטיקות שנקטתם בהן, המחירים המשוייכים, והתוצאות שהקמפיין השיג.
האינפורמציה הנ"ל תסייע לכם למדוד את ה-
ROI שלכם (במונחי זמן והשקעה כספית) ויספקו אינדיקציה לגבי השיטות שסייעו לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
הקשיבו לחברי המועדון\הרשימה שלכם ואל תחששו מביקורת
נסו ללמוד מחברי המועדון שלכם בכל הזדמנות אפשרית. תנו להם את האפשרות למשב אתכם ע"י הכללת אפשרות למשוב כחלק מה-Newsletters שלכם ועודדו אותם להגיב.
הזמינו אותם לספר לכם על אילו נושאים הם היו מעוניינים לקבל אינפורמציה ומה שהם אוהבים או לא אוהבים בתקשורי ה-Newsletters שלכם. אל תחששו מביקורת. המטרה שלכם היא התאמת התכנים לצרכי ותחומי העניין של חברי המועדון שלכם.
אחת הדרכים לקבלת משוב חד משמעי היא ביצוע סקר. המידע המתקבל מסייע לכם להכיר את חברי המועדון טוב יותר ולהתאים עבורם את התכנים שברצונם לצרוך.
בצעו סגמנטציה לרשימות הדיוור שלכם
זה מיועד למי מכם שאומרים לעצמם שהם חייבים לחלק סיגמנטלית את רשימות התפוצה שלהם, אך לא מוצאים את הזמן לעשות כן.
זה אכן לוקח לא מעט זמן ואנרגיה שיש להשקיע בנושא אבל אתם תיווכחו שזה שווה את ההשקעה.
בצעו, למשל, הפרדה של חברי מועדון קיימים לעומת לקוחות פוטנציאלים, פילוח לפי קבוצות גילאים או פילוח לפי מגדר החבר\ה (נשים \ גברים) ותקשרו עם כל קבוצה באופן שונה ומותאם.