Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - שנה טובה... למה לא טובה יותר? שיווק באמצעות ברכות לחגים
    
 
שנה טובה... למה לא טובה יותר? שיווק באמצעות ברכות לחגים  
דף הבית >> מאמרים מקצועיים בשיווק >> שנה טובה... למה לא טובה יותר? שיווק באמצעות ברכות לחגים

מאת: שי טאובס
  
כיועץ שיווקי, אחת התובנות שלפיהן אני נוהג במרוצת השנים, במיוחד בתחום השיווק, היא: "אל תהיו כמו כולם, תהיו טובים יותר!",ואם לא, אז לפחות תהיו שונים לחיוב.

בדיוק בימים אלו עסקים רבים משקיעים מאמץ, מחשבה, זמן וכסף ושולחים ללקוחותיהם וללקוחותיהם הפוטנציאלים ברכת שנת תשע"ד טובה.
אל תבינו אותי לא נכון, אני בעד ברכות, זה חשוב, יפה ובעיקר כיף גדול. יש תחושה מאד חיובית סביב תקופת החגים והברכות ההדדיות לוקחות חלק חשוב באווירה, אבל... לברכה שנשלחת מהעסק יש מספר מטרות נוספות שמיד אפרט עבורכם.

עסקים רבים סיגלו לעצמם, בכוונה או לא, מראה מסויים שלפיו הם מזוהים על ידי הלקוחות.
 
  
יועץ שיווק מומלץ, מיתוג עסק
צבעים מסויימים, כיתוב מסויים, אולי אפילו צורת התנסחות מסויימת. אחרים, השקיעו בלוגו, בעיצוב גרפי נוסף וכדומה. גם בברכת השנה הטובה, כמו בכל נגיעה בקהל היעד שלכם, עליכם להתייחס לכך.

כשמקבל הברכה יביט בה עליו להכיר את "טביעת האצבע" שלכם ולכל הפחות לקשר אותה אליכם. השקעתם, לא?

הברכה גם משמשת אמצעי להעברת מסרים שיווקיים. השקיעו מעט מחשבה. מה המטרות העסקיות שלכם? כיצד אתם מצפים שהלקוח יפעל בהקשר אליכם ביומיום? האם אפשר לשלב זאת בצורה אלגנטית בברכה? אם כן – מצויין. עשו זאת.

רימון, תפוח, שופר ודבש שתהיה לנו שנה מתוקה...אל תהיו כמו כולם כבר אמרנו? העבירו מסר מקורי ושונה (כן, אפשר גם בחרוזים למי מכם שמעוניין). למשל: חנות בגדים יכולה להציג את שתי הבובות בחלון לבושות בקולקציה הנוכחית ולהוסיף להם בלוני דיבור עם איחול לחג. כל גם עם תכשיטים ומוצרים נוספים.

אם אתם כבר שולחים ברכה, קשרו אותה לאתר האינטרנט שלכם, לפרופיל הפייסבוק, הלינקדאין , לדף הנחיתה וכיוב'.

אני ממליץ למקם את הברכה על גבי אתר האינטרנט שלכם וללקוחות לשלוח מייל עם קישור מושך ומסקרן שיגרום לקהל היעד להקליק עליו כדי לצפות בברכה עצמה. כך תהנו מהתנועה הנכנסת לאתר ובהזדמנות נהדרת להזכיר ולהכיר לקהל הלקוחות את השירותים והמוצרים שאתם מציעים.

גם שולחי הברכות הפיסיות יכולים להפתיע ולהיות מקוריים. אפשר לשנות את הצורה ומבנה הגלויה, אפשר לייצר גלויה שניתן להפוך ע"י משחק למשהו אחר, למשל ברכת אוריגמי שהמקבל יכול לקפל לפי
  
הנחיות ולקבל תוצאה מעניינת שקשורה למותג שלכם ברוח החגים.

כך או כך זו הזדמנות נהדרת להציע הטבת קידום מכירות קטנה לכבוד החגים, לעדכן בקולקציה חדשה, בתכונות חדשות למוצר ואפילו לרמוז על הפתעות מעניינות שיבואו "אחרי החגים".

והנה ברכה קטנה ויצירתית במיוחד בשבילכם (אתם מוזמנים לסרוק או להקליק, מה שכיף לכם):
 
 


שתהיה לכם וליקיריכם שנה טובה...טובה יותר!

מעוניינים לשלוח ללקוחותיכם ברכות שירימו את השיווק שלכם לשמים? נשמח לסייע גם לכם.

בהצלחה!
שלכם,
שי
   
הכותב הוא שי טאובס - יועץ שיווק והבעלים והמנכ"ל של חברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות המתמחה בבניית אסטרטגיות שיווק, מיתוג חברות, ייעוץ שיווקי וליווי ביישום וניהול תוכניות ותהליכי שיווק כוללים. 
 

 
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus