צבעים מסויימים, כיתוב מסויים, אולי אפילו צורת התנסחות מסויימת. אחרים, השקיעו בלוגו, בעיצוב גרפי נוסף וכדומה. גם בברכת השנה הטובה, כמו בכל נגיעה בקהל היעד שלכם, עליכם להתייחס לכך.
כשמקבל הברכה יביט בה עליו להכיר את "טביעת האצבע" שלכם ולכל הפחות לקשר אותה אליכם. השקעתם, לא?
הברכה גם משמשת אמצעי להעברת מסרים שיווקיים. השקיעו מעט מחשבה. מה המטרות העסקיות שלכם? כיצד אתם מצפים שהלקוח יפעל בהקשר אליכם ביומיום? האם אפשר לשלב זאת בצורה אלגנטית בברכה? אם כן – מצויין. עשו זאת.
רימון, תפוח, שופר ודבש שתהיה לנו שנה מתוקה...אל תהיו כמו כולם כבר אמרנו? העבירו מסר מקורי ושונה (כן, אפשר גם בחרוזים למי מכם שמעוניין). למשל: חנות בגדים יכולה להציג את שתי הבובות בחלון לבושות בקולקציה הנוכחית ולהוסיף להם בלוני דיבור עם איחול לחג. כל גם עם תכשיטים ומוצרים נוספים.
אם אתם כבר שולחים ברכה, קשרו אותה לאתר האינטרנט שלכם,
לפרופיל הפייסבוק,
הלינקדאין , לדף הנחיתה וכיוב'.
אני ממליץ למקם את הברכה על גבי אתר האינטרנט שלכם וללקוחות לשלוח מייל עם קישור מושך ומסקרן שיגרום לקהל היעד להקליק עליו כדי לצפות בברכה עצמה. כך תהנו מהתנועה הנכנסת לאתר ובהזדמנות נהדרת להזכיר ולהכיר לקהל הלקוחות את השירותים והמוצרים שאתם מציעים.
גם שולחי הברכות הפיסיות יכולים להפתיע ולהיות מקוריים. אפשר לשנות את הצורה ומבנה הגלויה, אפשר לייצר גלויה שניתן להפוך ע"י משחק למשהו אחר, למשל ברכת אוריגמי שהמקבל יכול לקפל לפי