Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - פינת המומחים - שיווק אחד קדימה – מנקודת המבט של כותבת שיווקית
    
 
פינת המומחים - שיווק אחד קדימה – מנקודת המבט של כותבת שיווקית  
דף הבית >> מאמרים מקצועיים בשיווק >> פינת המומחים - שיווק אחד קדימה – מנקודת המבט של כותבת שיווקית

מאת: טלי גת
  
כל פעם שאני פוגשת לקוח הפונה אלי במטרה לקבל את שירותי בתחום הכתיבה השיווקית אני שואלת את עצמי האם יש לו תכנית שיווקית, האם יש לו תקציב שיווק, האם יש לו יועץ שיווקי?
עד מהרה מתבררת התמונה.


למה לשווק אם אני רוצה למכור?
התהליך השיווקי הוא חלק בלתי נפרד מהקמתו של עסק ונדרש גם לאורך שנות חייו. 
אבל, בוודאי תשאלו, מה זה בעצם משנה? מדוע להכין מבנה שיווקי שוודאי עולה כסף במקום לנצל את כל התחמושת המוכרת לנו כדי להכניס כסף? מדוע לבזבז זמן יקר במקום להתחיל למכור את מה שאני יודע כל כך טוב?
אז זהו, אין לי כל ספק שאתם מקצוענים בתחומכם, אבל במציאות התחרותית הקשה חשוב להפנים שבשביל למכור צריך קודם כל לשווק. מכירה, כמו כתיבה שיווקית או מיקוד, היא רק אחת מנגזרות השיווק...


עברתם תהליך שיווקי? אפשר לזהות אתכם מרחוק...
אז תשאלו איך אני יודעת אם הלקוח עבר תהליך או ליווי שיווקי? התכנית השיווקית היא הסמן הימני של העסק. כל פעולה שיווקית צריכה להיגזר
  
יועץ שיווק מומלץ, מיתוג עסק
ממנה.

כאשר הלקוח שלי יודע בדיוק מהו המוצר לו הוא נזקק, כאשר הוא יודע לספר מהם יתרונותיו כעסק, מיהם המתחרים שלו ומהו המיקוד בו בחר– אני יודעת בוודאות שהוא עבר תהליך שיווקי.

התשובות הממוקדות מאפשרות לי ככותבת שיווקית, אך בוודאי גם לכל בעל מקצועי אחר, להתמקד בעבודתנו. 

לכתוב כדי לשווק, לכתוב כדי למכור...
סיימתם את התהליך השיווקי? אתם יודעים בדיוק לאן אתם צועדים ומה אתם רוצים להשיג?
בכתיבה שיווקית איכותית באים לידי ביטוי התוצרים השיווקיים שלכם.

לאחר שקיבלתם החלטה האם אתם זקוקים  לאתר אינטרנט (ומי לא?), ברושורים, מצגות עסקיות, ניוזלטר, מאמרים או כל מוצר אחר ניתן יהיה למקד את הכתיבה.
  
לדוגמא:
אתר אינטרנט איכותי – כתיבה מדויקת, הפונה לקהל היעד שלכם ומניעה לפעולה, לוקחת בחשבון את הגולש, מנוע החיפוש (גוגל כבר אמרנו?) וכמובן את החזון והאסטרטגיה שלכם.
חומרים מודפסים – פונים פנייה ישירה ומדויקת לקהל היעד שבחרתם. הכתיבה יכולה להיות שיווקית או מכירתית ותיקח בחשבון את המוצרים או השירותים אותם אתם רוצים לשווק ואת הפורמט הסופי.
מצגת עסקית – מצגת עסקית היא כלי שיווקי מעולה למעוניינים לשווק בצורה פרזנטטיבית במיוחד. במסגרת הכנת המצגת יילקחו בחשבון היקף השקפים, קהל היעד ומאפייניו, התוכן, מסרים המרכזיים ועוד...

לסיכום,
התהליך השיווקי מקצר תהליכים וחוסך משאבים רבים לבעל העסק ולמומחים העובדים איתו. נכון – בהתחלה יש להוציא כסף, אבל בתהליך הנכון כל שקל חוזר אליכם בריבית. פשוט דמיינו לעצמכם שאתם צריכים להגיע אל העבודה כדי להרוויח... לא תזדקקו למפה, כלי רכב ודלק?


 
על הכותבת:
טלי גת הינה הבעלים של חברת מסרים העוסקת בתחום הקופירייטינג, בניית מצגות עסקיות ובכתיבה שיווקית איכותית לאינטרנט ולדפוס.



 
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus