לדוגמא:
אתר אינטרנט איכותי – כתיבה מדויקת, הפונה לקהל היעד שלכם ומניעה לפעולה, לוקחת בחשבון את הגולש, מנוע החיפוש (גוגל כבר אמרנו?) וכמובן את החזון והאסטרטגיה שלכם.
חומרים מודפסים – פונים פנייה ישירה ומדויקת לקהל היעד שבחרתם. הכתיבה יכולה להיות שיווקית או מכירתית ותיקח בחשבון את המוצרים או השירותים אותם אתם רוצים לשווק ואת הפורמט הסופי.
מצגת עסקית – מצגת עסקית היא כלי שיווקי מעולה למעוניינים לשווק בצורה פרזנטטיבית במיוחד. במסגרת הכנת המצגת יילקחו בחשבון היקף השקפים, קהל היעד ומאפייניו, התוכן, מסרים המרכזיים ועוד...
לסיכום,
התהליך השיווקי מקצר תהליכים וחוסך משאבים רבים לבעל העסק ולמומחים העובדים איתו. נכון – בהתחלה יש להוציא כסף, אבל בתהליך הנכון כל שקל חוזר אליכם בריבית. פשוט דמיינו לעצמכם שאתם צריכים להגיע אל העבודה כדי להרוויח... לא תזדקקו למפה, כלי רכב ודלק?
על הכותבת:
טלי גת הינה הבעלים של חברת מסרים העוסקת בתחום הקופירייטינג, בניית מצגות עסקיות ובכתיבה שיווקית איכותית לאינטרנט ולדפוס. |
|