Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - קהל מטרה - Target Population Segment
    
 
קהל מטרה - Target Population Segment  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> קהל מטרה - Target Population Segment
 
קהל המטרה הינה קבוצת משנה בעלת מאפיין משותף או יותר המבחינים ומבדלים אותה משאר אוכלוסיית היעד.
קהל המטרה מהווה חלק מקהל היעד.

למשל: חנות בגדים מכוונת לקהל יעד שמורכב מכל מי שעשוי ללבוש בגדים (רובו המוחלט של האנשים בעולם המערבי). עם זאת החנות עשוייה לפנות לקהלי מטרה שונים, כגון: נשים, גברים, נערות, נערים, ילדות, ילדים וכיוב'. במסגרת הפעילות השיווקית ילמדו וינותחו מרכיבים שונים הנוגעים לכל קהל מטרה, ביניהם אורח החיים, תפיסות, עמדות ועוד ובהתאם לתובנות ייבחרו או יפותחו המוצרים, יבנו המסרים ע"י תהליכי קופירייטינג, יעוצבו וייתוקשרו במדיה  המתאימה לקהל המטרה המסויים במטרה לספק את הערך המירבי עבורו.

יש להבחין בין קהל המטרה לבין קהל היעד.
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus