Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - קבוצות מוצרים לבחירה - Product Choice Set
    
 
קבוצות מוצרים לבחירה - Product Choice Set  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> קבוצות מוצרים לבחירה - Product Choice Set
 
מה משמעות המושג: קבוצות מוצרים לבחירה - Product Choice Set?

כיצד בוחרים הצרכנים מתוך מגוון רב של מוצרים בברצונם לספק צורך מסויים?
נניח שמר אינטגרלי צריך לנסוע מספר קילומטרים לעבודה בכל יום. הוא יכול להשתמש במגוון מוצרים בכדי לספק צורך זה: אופניים, אופנוע, מכונית, תחבורה ציבורית, מונית, קורקינט ועוד. החלופות האלה הן "קבוצות המוצרים לבחירה" - כלומר קבוצת המוצרים שמהם ניתן לבחור את הפתרון המוצרי שייספק את המענה לצורך של הצרכן.

קוראים שחיפשו מונח זה חיפשו גם:
מערך צרכים - Need Set
ערך - Value
עלות ההזדמנות - Opportunity Cost
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus