Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - צינורות השיווק - channels of distribution
    
 
צינורות השיווק - channels of distribution  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> צינורות השיווק - channels of distribution
 
צינורות שיווק, או בשמם המוכר יותר - ערוצי הפצה, הם המנגנונים החיצוניים (לעסק) שבהם נעזרים עסקים בכדי להנגיש את מוצריהם ושירותיהם לשוק וללקוח הסופי.
צינור שיווק עשוי להיות מורכב מגורם מתווך ומפיץ יחיד (קמעונאי, למשל), או ממספר רמות הפצה (מפיץ שמקשר לסיטונאי, שמקשר לקימעונאי שמחבר ללקוח הסופי, למשל).
מידת ההתאמה של ערוצי ההפצה הנבחרים תלויים, לרוב, בערך המוסף ההדדי הנובע ממערכת היחסים עם הייצרן (העסק) ועם הלקוחות הסופיים.
בבחירת צינור ההפצה יש להביא בחשבון גם את יכולתו של העסק לנהל את תהליכי ההפצה הן במישור הניהולי-לוגיסטי-פיננסי והן במישור השיווקי-תדמיתי (האם הלקוח יהנה מהמסרים אותם מעוניין העסק המקורי להציף ולשקף, או שלחלופין המפיצים ישדרו קו שסותר או פוגע  בקו השיווקי של העסק המקורי ובכך מסב נזקים תדמיתיים ופגיעה ברווחיות).
 
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus