Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - ערך - Value
    
 
ערך - Value  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> ערך - Value
 
ערך (Value) הוא ביטוי המשקף את הערכת הצרכן את יכולתו הכוללת של מוצר לספק את צרכיו.

בהמשך להסבר של המושגים קבוצות מוצרים לבחירה ומערך הצרכים, כעת נניח שמר אינטגרלי מעוניין בעיקר במהירות ובקלות ההגעה למקום עבודתו. אם כל אחד מהמוצרים היה מוצע לו בחינם, הוא ככל הנראה היה בוחר במכונית. עם זאת, היות וכל מוצר כרוך בעלות (Cost) מסויימת, הוא לא יבחר בהכרח במכונית, שעלותה משמעותית הרבה יותר גבוהה מהחלופות אופניים, קורקינט ותחבורה ציבורית.
מר אינטגרלי יאלץ לוותר על דברים אחרים (משאבים וחלופות) הנקראים עלות ההזדמנות - Opportunity Cost, כדי להשיג את המכונית. לפיכך יישקול את ערך המוצר ואת מחירו לפני שיחליט. סביר שמר אינטגרלי ייבחר במוצר המניב את הערך המירבי לכספו. לדעת דה-רוז (DeRose) ערך הוא "סיפוק דרישות הלקוח בעלות הנמוכה ביותר במונחים של רכישה, בעלות ושימוש".

קוראים שחיפשו מונח זה חיפשו גם:
קבוצות מוצרים לבחירה - Product Choice Set
מערך צרכים - Need Set
עלות ההזדמנות - Opportunity Cost
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus