בנימה אישית:
כ
יועץ שיווק ו
כמלווה שיווקי, אני נוכח, פעם אחר פעם, כי מה שחשוב בתהליך בניית מערך שיווק איכותי הן השאלות. שאלות, וגילוי בשאלות הנכונות, הם המפתח להישארות במסלול הנכון בו בוחרים. האם הטקטיקות שלנו (ההחלטות היומיומיות שלנו) מבוססות על היעדים ארוכי הטווח שלנו? האם גל המידע ששוטף אותנו מאיים לטשטש את האסטרטגיה ? האם היא תטבע בים כל הנתונים, המספרים, הניתוחים, התגובות והטקטיקות?
כדי שתהיה לנו טקטיקה טובה אנחנו צריכים אסטרטגיה חזקה, מצד אחד, וחישובים מדוייקים מצד שני. שניהם דורשים ראיה אל העתיד ושאילת השאלות הנכונות כדי להשיגם.