Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - סליחה, מה בדיוק הבעיה שלכם?
    
 
סליחה, מה בדיוק הבעיה שלכם?  
דף הבית >> מאמרים מקצועיים בשיווק >> סליחה, מה בדיוק הבעיה שלכם?

מאת: שי טאובס
  
"אני יודע ש-50 אחוז ממאמצי הפרסום שלי מבוזבזים. הבעיה היא שאינני יודע אילו 50 אחוז". כך אמר ג'ון וונמאקר שנחשב מחלוצי הפרסום המודרני ולאחד מאבות השיווק. מה תוכלו לעשות כדי להפוך את הפרסום שלכם לאפקטיבי יותר?

אני טוען שכ-80 אחוזים ואף יותר ממאמצי הפרסום וקידום המכירות מבוזבזים. אם תגבירו את האפקטיביות השיווקית שלכם על ידי מיקוד המסר בבהירות אל מול הלקוחות הנבחרים שלכם (לקוחות המטרה) תקבלו פי חמישה עד עשרה החזר על כל שקל שתוציאו למטרת פרסום.
במאמרים הקודמים למדנו כיצד תפתחו חשיבה אסטרטגית, מהי ההתמחות, על הבידול וחשיבותו עבורכם, וכיצד תפלחו את קהל היעד שלכם.
  
עסקים רבים מתחילים את דרכם ומחליטים ישר להתחיל ולפרסם. הגיוני לא? חשיפה משיגה לקוחות, הלא כן? ובכן, כן...ולא.

דפוס חשיבה זה גורם להרבה עסקים להשקעה כספית מבוזבזת ואף חשוב מכך - לאיבוד זמן יקר ולתסכול. אם אתם מנהלים או בעלי עסק, אתם יודעים בדיוק על מה אני מדבר.

הבשורות הטובות הן שהדבר לא חייב להיות כך ואת חלקו המשמעותי של הפתרון כבר הכרתם בארבעת המאמרים הקודמים שלי (הישרדות ואסטרטגיה, מפתח ההתמחות, מפתח הבידול ומפתח הפילוח).
אם התחלתם ליישם את עקרונות מודל השיווק האינטגרלי שהוצגו עד כה, תוכלו בקלות יחסית לעבור לשלב המהותי הבא ה-PTBS (Problems To Be Solved). מהי ה"בעיה" שאתם פותרים עבור הלקוחות שלכם.
זהו הבסיס לתקשורת שלכם מול הלקוחות במקום העסק, על ידי נציגי המכירות וכמובן בערוצי הפרסום.


הבעיה חייבת להינתן מנקודת המבט של הלקוח ולא של העסק.

אם אתם רוצים לתפוס דג תחשבו כמו דג ולא כמו דייג.

רוצים דוגמה? בבקשה: 
הסטודיו לצורפות - חלום צרוף של שרון אור המדהימה,  הוא סטודיו הפונה לבחורים ולבחורות (בגילאי 99-12) שמעוניינים לרכוש או לייצר בעצמם תכשיטים בהתאמה אישית - custom made ובמחיר סביר והוגן.
 
  
בנוסף, הסטודיו מציע סדנאות חוויתיות לייצור תכשיטים וסדנאות מקצועיות נוספות לקהל המעוניין ללמוד את מקצוע הצורפות ובהמשך טכניקות מתקדמות. 
משהוגדר ה-PTBS (שמגלם את ההתמחות, הבידול והפילוח) יכלו חלום צרוף לעבור לשלב הפרסום.

השפה שנבחרה מציגה את הפן המקצועי ובמקביל מבליטה את הצד הפסיכולוגי-אישיותי של הלקוחות שמעוניינים להיות עצמם, לבלוט, להינות ולבטא את החלומות המיוחדים שלהם.

עיצוב הסטודיו הותאם אף הוא. העיצובים הגרפיים נבחרו והותאמו גם הם. הפנייה לקהל היעד מתבצעת במדיה המתאימה לקהלים אלו (און-ליין ואוף-ליין), כל קהל בנפרד באופן ממוקד ובמקומות בהם הם "חיים" בעיקר. ישנם מרכיבים רבים נוספים, אך העיקרון ברור: יעיל, ממוקד, נכון ואפקטיבי.

עוד ארחיב על נושא התקשורת השיווקית בהמשך, אך המסר שלי אליכם הוא חשיבות המיקוד (זוכרים את ראש החץ?).
ברגע שתקבלו בחירות מושכלות, מבוססות סקרים, ותתאימו את האסטרטגיה שלכם, התקשורת וערוצי המדיה לפלח קהל ממוקד ומובחן, ההשקעה שלכם תניב פירות באופן האופטימאלי.

מתקשים לייצר תדמית שיווקית שעובדת עבורכם? גם אתם רוצים לפעול באופן ממוקד, מקצועי ואפקטיבי? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. נשמח לייעץ גם לכם.

בהצלחה!
שלכם,
שי
   
הכותב הוא שי טאובס - יועץ שיווק והבעלים והמנכ"ל של חברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות המתמחה בבניית אסטרטגיות שיווק, מיתוג חברות, ייעוץ שיווקי וליווי ביישום וניהול תוכניות ותהליכי שיווק כוללים. 
 
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus