בנוסף, הסטודיו מציע סדנאות חוויתיות לייצור תכשיטים וסדנאות מקצועיות נוספות לקהל המעוניין ללמוד את מקצוע הצורפות ובהמשך טכניקות מתקדמות.
משהוגדר ה-PTBS (שמגלם את ההתמחות, הבידול והפילוח) יכלו חלום צרוף לעבור לשלב הפרסום.
השפה שנבחרה מציגה את הפן המקצועי ובמקביל מבליטה את הצד הפסיכולוגי-אישיותי של הלקוחות שמעוניינים להיות עצמם, לבלוט, להינות ולבטא את החלומות המיוחדים שלהם.
עיצוב הסטודיו הותאם אף הוא. העיצובים הגרפיים נבחרו והותאמו גם הם. הפנייה לקהל היעד מתבצעת במדיה המתאימה לקהלים אלו (און-ליין ואוף-ליין), כל קהל בנפרד באופן ממוקד ובמקומות בהם הם "חיים" בעיקר. ישנם מרכיבים רבים נוספים, אך העיקרון ברור: יעיל, ממוקד, נכון ואפקטיבי.
עוד ארחיב על נושא התקשורת השיווקית בהמשך, אך המסר שלי אליכם הוא חשיבות המיקוד (זוכרים את ראש החץ?).
ברגע שתקבלו בחירות מושכלות, מבוססות סקרים, ותתאימו את האסטרטגיה שלכם, התקשורת וערוצי המדיה לפלח קהל ממוקד ומובחן, ההשקעה שלכם תניב פירות באופן האופטימאלי.
מתקשים לייצר תדמית שיווקית שעובדת עבורכם? גם אתם רוצים לפעול באופן ממוקד, מקצועי ואפקטיבי? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. נשמח לייעץ גם לכם.
בהצלחה!
שלכם,
שי
הכותב הוא שי טאובס - יועץ שיווק והבעלים והמנכ"ל של חברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות המתמחה בבניית אסטרטגיות שיווק, מיתוג חברות, ייעוץ שיווקי וליווי ביישום וניהול תוכניות ותהליכי שיווק כוללים.
|
|