עד כמה שאנחנו משוכנעים שהכל מתקתק אצלנו, ישנם דברים שהלקוחות רואים ואנחנו, מה לעשות, לא.
דברים שמשפיעים או עשויים להשפיע על חווית ההתקשרות איתנו, לשלילה או לחיוב.
לינק משוב ב- Newsletter הוא אמצעי מצויין לקבלת האינפורמציה הנ"ל. זה מונע מהם מפגש פרונטלי ועם זאת מאפשר להם להביע את דעתם באמצעות ממשק נוח.
משוב זה טוב, אבל איך עושים את זה לכל הרוחות?
- בקשו אותו.
אני נתקל בהרבה Newsletter(ובהקשר זה גם אתרי אינטרנט) שלעולם לא מבקשים את חוות דעת הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים.
לא מעט אנשים צריכים עידוד עוד בטרם הם מונעים להביע את דעתם. על ה- Newsletterשלכם לסייע להם לעשות כן.
- חזקו אותו.
אם כבר קיבלתם משוב, דאגו להגיב ולהודות לשולחת. ניתן אף לשלב אותו ב- Newsletter-ים עתידיים.
זה גורם לשולחי המשובים להרגיש מוערכים, אך יותר מכך זה מצביע עליכם כמוכנים להשתפר, ולקוחות מעריכים זאת!
- יישמו אותו.
אם יש לכם את האפשרות ליישם את חוות הדעת שקיבלתם, עשו זאת ודאגו לציין זאת ב- Newsletterעתידי תוך כדי ציון פרטי השולחת (באישור כמובן).
מעבר לפירגון עבור השולחת, זה יעודד אחרים לפעול בדומה. לקוחות שאיכפת להם הם לקוחות טובים ונאמנים וישמחו לצרוך את שירותיכם ומוצריכם ולהמליץ עליהם לחבריהם.
בשורה התחתונה:
אם אתם פשוט מדוורים Newsletter במקום ליצור הדדיות עם הנמענים (רשימת התפוצה\חברי מועדון לקוחות), אתם מוותרים על חלק מה"עוגה".
חישבו, התייעצו ועשו מאמצים בכדי לערב את הלקוחות ולקבל מהם משובים ותובנות אופרטיביות. כ
יועץ שיווק אני יודע מנסיון עד כמה זה תורם באופן ישיר לתוצאות.
זה מצריך השקעה, אך התועלת והרווחים כתוצאה מכך משתלמים.
נשמח אם תשתפו אותנו בדוגמאות שלכם כיצד אתם עושים שימוש בדיוור דוא"ל Newsletter ותחוו דעתכם בנושא.
מעוניינים לתקשר עם לקוחותיכם באמצעות Newsletter אפקטיבי שיוביל למכירות? נשמח לשוחח עמכם. הקליקו כאן