Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - נכסיות המותג Brand Equity
    
 
נכסיות המותג Brand Equity  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> נכסיות המותג Brand Equity
 

הפרמיה או הערך שחברה מרוויחה ממוצר עם שם מוכר בהשוואה למקבילה הגנרית שלה.
חברות יכולות ליצור נכסיות מותגית עבור המוצרים שלהן על ידי הפיכתם לבלתי נשכחים, קלים לזיהוי ומעולים באיכות ובאמינות.
קמפייני שיווק המוניים יכולים גם לעזור ליצירת נכסות מותג. אם הצרכנים מוכנים לשלם יותר עבור מוצר גנרי מאשר לאחד ממותג, לעומת זאת, המותג נהוג להגדיר זאץ כנכסיות מותג שלילית. מקרים אלו עשויים להתרחש שאשר חברה מבצעת איסוף מוצרים (Recall)  או על ידי פרסום נרחב של אסון סביבתי שהחברה גרמה לו.

מדד זה תופס תאוצה בשנים האחרונות לאור צמצום ההבדלים ההולך וגובר בין תכונות המוצרים של חברות שונות.

שני מדדים נוספים המודדים את המודעות למותג, אחד ממרכיבי נכסיות המותג, הן:
מודעות בלתי נעזרת ומודעות נעזרת.
 
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus