Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - מיצוב - Positioning
    
 
מיצוב - Positioning  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> מיצוב - Positioning
 
אנשים רבים מתבלבים בין שני מושגים דומים: מיצוב ובידול.

מהו מיצוב? מיצוב הוא למעשה התשובה לשאלה: כיצד אני שונה מהתחרות שלי. שימו לב, מדובר בתחרות ולא במתחרים היות והתחרות כוללת הן את המתחרים הישירים, דהיינו מי שעושה מה שאני עושה בתחום העסקי (למשל אם ניקח לדוגמה את עולם הקפה, אז כל מי שמוכר קפה הוא מתחרה ישיר), כוללת את המתחרים העקיפים שכולל מוצרים דומים (למשל: כל מי שמוכר משקאות שהם תחליף לקפה) וכוללת את המוצרים והשירותים שמספקים ללקוח מענה על אותו הצורך, או על קבוצת צרכים, שהמוצר שלכם עונה (למשל: אם קפה משמש אמצעי לבילוי או העברת זמן, או אמצעי לחיבור חברתי וכו', אזי כל מוצר שיענה על אותו צורך ויכול להוות תחליף ראוי הוא תחרות עבור הקפה).

במסגרת קביעת המיצוב יש להביא בחשבון את מכלול התחרות, בשילוב התדמית העסקית הרצוייה לנו, כפי שהעסק מעוניין להיתפס ע"י לקוחות המטרה.

מונחים קשורים:
בידול
 
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus