Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - מודעות נעזרת
    
 
מודעות נעזרת  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> מודעות נעזרת
 
אחת הדרכים למדוד את חוזקו של מותג היא באמצעות רמת ההכירות עם המותג או רמת המוכרות (Brand awareness).

רמת המוכרות נבחנת לרוב על ידי שני הפרמטרים:
מודעות  נעזרת בוחנת את יכולתו של הנסקר\נשאל\צרכן לזכור מותג מסויים ואת מאפייניו, אך בניגול למודעות בלתי נעזרת, השליפה מתודעתו של הנשאל מתרחשת רק לאחר איזכור שם המותג, כלומר ללא איזכור שם המותג הנשאל לא היה זוכר את המותג בזכות עצמו.
מודעות נעזרת מתחלקת לשני סוגים:
מודעות נעזרת למחצה היא מודעות שבמסגרתה הנשאל מציף את הכירותו עם המותג לאחר מספר שאלות מרמזות או מסייעות.
מודעות נעזרת במסגרתה הנשאל מציין את הכירותו עם המותג רק לאחר שנשאל על כך מפורשות.

מדד זה מאפשר למותגים לבחון האם הם "חיים" בתודעת הצרכנים ומה חוזקם ביחס לחלופות.

 
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus