Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - מודעות בלתי נעזרת
    
 
מודעות בלתי נעזרת  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> מודעות בלתי נעזרת
 
אחת הדרכים למדוד את חוזקו של מותג היא באמצעות רמת ההכירות עם המותג או רמת המוכרות (Brand awareness).

רמת המוכרות נבחנת לרוב על ידי שני הפרמטרים:
מודעות בלתי נעזרת היא למעשה בחינה של הימצאותו של המותג (ושל המותגים המתחרים) בתודעתו של הלקוח.
חוקר\סוקר עשוי למשל לשאול לקוחות לגבי מותגים מוכרים בענף מסויים (מבלי לאזכר אף שם מותג אלא את הענף בלבד), למשל שמפה לחפיפה, ובתגובה הנסקר\נשאל מציין מספר מסויים של מותגים שעולים לראשו.
המותג הראשון מוגדר כ- Top of mind והיא העמדה המובילה בקטגוריה עבור הנסקר המסויים.

מדד זה מאפשר למותגים לבחון האם הם "חיים" בתודעת הצרכנים ומה חוזקם ביחס לחלופות.

 
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus