Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - מודל הארון - C.L.O.S.E.T
    
 
מודל הארון - C.L.O.S.E.T  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> מודל הארון - C.L.O.S.E.T
 
מודל C.L.O.S.E.T©, הנקרא גם מודל 6 השלבים לשיווק אפקטיבי©, הינו מודל יישומי שפותח על ידי שי טאובס.

הקונספט:
ניתן לחלק את התהליך השיווקי ל-6 שלבים ראשיים.
כל שלב מחולק למספר תתי-שלבים.
דמיינו לעצמכם ארון בן 6 דלתות (שלבים ראשיים), כאשר כל דלת שנפתחת חושפת כמות מוגדרת של מגירות (תתי-שלבים).
כחלק מהתהליך, כל עסק בוחר באיזה אופן ובאילו תכנים ימולאו המגירות שלו. תוכן המגירות ומה שנבחר לעשות עימו הוא שיקבע, בין שאר הנושאים, את מידת ההצלחה השיווקית והעסקית של העסק.

האתגר:
"לראות את מה שכולם רואים... לחשוב על מה שאיש עוד לא חשב" – א.איינשטיין.

Conceptual Targeting
הגדירו את המטרה שלכם קונספטואלית. למשל: קידום מוצר\שירות מסויימים, ליין מוצרים, בנייה או שיפור תדמית\מוניטין, יצירת חשיפה (שיכירו אותי), להשיג נתח שוק מסויים (שיתחילו לעבוד איתנו לקוחות מטיפוס X) ועוד...
מטרות אלו מחודדות ומותאמות בהמשך התהליך.

Looking and Analysing
מיפוי המצב הקיים על ידי ניתוח והבנת הנושאים הבאים:
  • ניתוח הסביבה הפנימית של העסק.
  • ניתוח הסביבה החיצונית:
  • השוק (לקוחות, לקוחות פוטנציאלים)
  • הענף
  • ניתוח פנימי וחיצוני לעסק המסויים.
  • תכנון אסטרטגי
  • ניתוח התחרות קיימת והפוטנציאלית
  • ייתרונות העסק ומשאביו השונים
  • מגמות והזדמנויות
  • מיפוי נקודות תורפה
  • כוח מיקוח מול:
  • ספקים
  • לקוחות
  • מוצרים חליפיים
  • מתחרים
  • פתרונות
Options and Insights
ניתוח המידע, הפקת תובנות, גיבוש חלופות לתכנון האסטרטגיה השיווקית.

Strategy planning & implementation
בחירת האסטרטגיה, הגדרה מדוייקת של קהל המטרה שלכם, בניית בידול והמיצוב המתאים והגדרת הצעת מכירה ייחודית, ממוקדת ומתאימה לקידום המטרות (USP).

Execution
בניית המנגנונים, האמצעים ויישום האסטרטגיה בפועל.

Targeting
קביעת מדדי ההצלחה, מנגנוני המדידה, בקרה ויישום תובנות לדיוק הפעילות השיווקית (Fine Tunings).


בנימה אישית:
המידע הנוגע לכל תת-קטגוריה (מגירה) מאובחן ומנותח על ידי תהליכי אבחון, בחינת חלופות וקבלת החלטות.
כאשר אנו מבצעים תהליך זה בחברת , אנו integral מלווים, מזהים, ממליצים ומסייעים ליישם את התהליך בכללותו או בחלקו (בהתאם לצרכי הלקוח).

העבודה נעשית באמצעות צוות קבוע של מומחים בתחומם (צוות סוכנות integral) התומכים ביישום האסטרטגיה בפועל ובבניית כל הכלים הנדרשים להוצאתה בפועל ולייצר תוצאות שיווקיות בהתאם ללו"ז ולסטנדרטים קפדנים.

מעוניינים בשיפור התוצאות השיווקיות של העסק שלכם? מצויין! אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל מידע נוסף.
 
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus