Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - מאמרים מקצועיים בשיווק
    
 
מאמרים מקצועיים בשיווק  
דף הבית >> מאמרים מקצועיים בשיווק

כתבנו בשבילכם מאמרים בשיווק ואסטרטגיה שיסייעו לכם להפוך את השיווק שלכם למצויין. תקראו, תיישמו ותהנו.
  
מה הקשר בין גלולה אדומה, מחילת הארנב והבחירות שלנו? מה הקשר בין גלולה אדומה, מחילת הארנב והבחירות שלנו?
הוא בחר לבלוע את הגלולה המיסתורית, היא בחרה לזחול במחילה הצרה והחשוכה. מרגע זה חייהם לא יחזרו להיות כפי שהיו קודם לכן… מה הביא לשינוי? היאוש? הצורך בשינוי? התקווה? האם גם חיינו יכולים להשתנות?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
למה בכלל יועץ שיווק או ייעוץ שיווקי? איך בוחרים יועץ שיווק? למה בכלל יועץ שיווק או ייעוץ שיווקי? איך בוחרים יועץ שיווק?
ייעוץ שיווקי הוא הייעוץ החשוב ביותר עבור רוב העסקים. יחד עם זאת עסקים רבים מתלבטים האם להיעזר ביועץ שיווק, כיצד לבחור את היועץ והאם היועץ יתאים להם ויסייע להם בצורה טובה ואחראית. התשובות במאמר הבא.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מה הקשר בין סדרות איכות ושיווק העסק שלכם? מה הקשר בין סדרות איכות ושיווק העסק שלכם?
האם יש קשר בין סדרות האיכות המובילות לבין עסקים איכותיים ומצליחים? מסתבר שיש קשר וחשוב שתכירו אותו.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
10 טיפוסי לקוחות מאתגרים וכיצד ניתן להתמודד עימם 10 טיפוסי לקוחות מאתגרים וכיצד ניתן להתמודד עימם
העבודה השוטפת עם לקוחות יכולה להיות מאתגרת, במיוחד אם מדובר בטיפוסים מהסוג שעליהם תקראו בהמשך המאמר. איך תתמודדו איתם ואיך לא תאבדו זמן, את השפיות שלכם ואנרגיות יקרות?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
הכל דיוורים - איך תשיגו תגובות חיוביות יותר לדיוור המיילים השיווקיים שלכם הכל דיוורים - איך תשיגו תגובות חיוביות יותר לדיוור המיילים השיווקיים שלכם
עכשיו, שלא תבינו אותי לא נכון, אני בעד דיוור במייל וגם אני מלמד ומנחה את לקוחותי איך לשווק במייל באופן איכותי, אבל... כשהרבה מאד בעלי עסקים פועלים באותו זמן, בצורה דומה, מול קהל דומה...זה בעייתי
  לחץ כאן להמשך קריאה »
7 סיבות מדוע השיווק ברשתות החברתיות לא עובדות בשבילכם 7 סיבות מדוע השיווק ברשתות החברתיות לא עובדות בשבילכם
אם אתם בעלי עסקים ומנהלי שיווק שפועלים ברשתות החברתיות, אבל נראה כאילו שהדברים לא באמת עובדים כמו שצריך, אתם מוזמנים לקרוא את המשך המאמר ולבדוק אם אתם חוטאים ב-7 החטאים הבאים.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
ניהול השיווק - 5 גישות נפוצות והקשר שלהן לבחירות לראשות הממשלה ניהול השיווק - 5 גישות נפוצות והקשר שלהן לבחירות לראשות הממשלה
האם החברה שלכם בכלל פועלת בכיוון הנכון? האם הגישה העסקית-שיווקית תורמת לכם או אולי בדיוק ההיפך? מהם 5 סוגי הצרכים שעליכם לספק ללקוחות? מה הקשר של החברה שלכם לבחירות לראשות הממשלה?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
אחחח...איזה ריח שבא לקנות!  על חוש הריח בשירות השיווק אחחח...איזה ריח שבא לקנות! על חוש הריח בשירות השיווק
עובדה שכל בעל עסק, מנהל שיווק ומנהל מכירות חייבים לדעת: כשהלקוח קונה הוא חווה את הקניה גם באמצעות החושים. 90% מהקניות הן קניות רגשיות-קניות שהחלטת הקניה (כן או לא) הן "מהבטן".
  לחץ כאן להמשך קריאה »
כיצד התחילו תוכניות נאמנות הלקוחות (Loyatly Programs) אחד מכלי השיווק החשובים ביותר כיצד התחילו תוכניות נאמנות הלקוחות (Loyatly Programs) אחד מכלי השיווק החשובים ביותר
אם כבר יש לעסק שלכם תוכנית נאמנות (מועדון לקוחות) או שהינכם מתעניינים בהקמתו של מועדון, כדאי להכיר את האבולוציה של היסטוריית מועדוני הלקוחות ואולי לקבל מספר רעיונות לשיווק טוב יותר...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
כיצד לשווק ולהשפיע על העדפת הלקוחות אליכם כיצד לשווק ולהשפיע על העדפת הלקוחות אליכם
בחלק מהענפים, ובעיקר בשוק הצריכה, השוני בין המוצרים או השירותים שלנו לבין אלו שמציעים המתחרים שלנו אינו גדול. המחירים באופן כללי נעים סביב טווח מחירים דומה. אם כך, מה יגרום ללקוחות לבחור בעסק מסויים
  לחץ כאן להמשך קריאה »
איך לייצר בידול שעושה הבדל אמיתי איך לייצר בידול שעושה הבדל אמיתי
נניח שאנחנו נמצאים בסופר ומחפשים מברשת שיניים. אנחנו נעצרים במחלקה המתאימה, מול המדף המתאים ועליו 10 מברשות. כולן עושות את אותו הדבר... וכולנו יודעים זאת. ובכל זאת אנחנו צריכים להבדיל ביניהן איכשהו...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מה זה בידול ואיך הוא יכול לשנות לטובה את השיווק שלכם מה זה בידול ואיך הוא יכול לשנות לטובה את השיווק שלכם
כמה הייתם מוכנים להשקיע כדי שהמוני לקוחות יבחרו דווקא בעסק שלכם? מעת לעת כשאני יוצא מפתח ביתי אני מגלה שביקרו אותי ואפילו לא ידעתי. לא רק זאת, אלא שאפילו השאירו לי מתנה...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מבוא לתכנון אסטרטגי שיווקי מבוא לתכנון אסטרטגי שיווקי
והיום נדבר קצת בצורה מופשטת. נדבר על תכנון אסטרטגי (הלו...בלי קללות בבקשה) ומהי החיה הזו בכלל?! בגדול, ניתן לבצע חלוקה של התכנון האסטרטגי ל-3 רמות של תכנון...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
6 טיפים על שיווק עסקים קטנים ובינוניים, תקשורת שיווקית ועוד 6 טיפים על שיווק עסקים קטנים ובינוניים, תקשורת שיווקית ועוד
בעבר הרחוק, כשאנשים חיו בכפרים, כל בעל עסק בכפר הכיר אישית את לקוחותיו וידע להתאים לכל אחד את המוצרים הרלוונטים. כיום, אורך החיים מורכב יותר ומאתגר את בעלי העסקים למצוא דרכים ...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
איך חלוקה סגמנטלית תעזור לכם לשווק טוב יותר באמצעות דיוור מיילים איך חלוקה סגמנטלית תעזור לכם לשווק טוב יותר באמצעות דיוור מיילים
זוהי עובדה. לא כל הלקוחות דומים. מה שמושך לקוח אחד עשוי שלא לעניין את האחר . לכן, חשוב שהתקשורת שאתם מבצעים מול כל לקוח תשקף את תחומי העניין וצרכיהם האישיים של לקוחות.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
היצירתיות ואתם - על שיווק יצירתי ויצירתיות בכלל היצירתיות ואתם - על שיווק יצירתי ויצירתיות בכלל
כל יצירה מוסיקלית, יצירת אומנות, סרט, מופע, בעצם כמעט כל דבר מצטמצמים, בסופו של דבר לאותות חשמליים במוחו של המחבר והיוצר. איזה יופי. אנחנו יכולים למפות את החלקים במוח שבהם מתבצעת כל פעולה או ...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
איך לכל הרוחות משווקים שירות?! איך לכל הרוחות משווקים שירות?!
אתם לא יכולים לראות אותם, אז איך תמכרו אותם? זו הבעיה עם שירותים. איש פרסום סיפר לי שפעם, בתחילת דרכו, הוא נדרש לכתוב את הפרסומת הראשונה שלו עבור שירות.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
שנה טובה... למה לא טובה יותר? שיווק באמצעות ברכות לחגים שנה טובה... למה לא טובה יותר? שיווק באמצעות ברכות לחגים
כיועץ שיווקי, אחת התובנות שלפיהן אני נוהג במרוצת השנים, במיוחד בתחום השיווק, היא: "אל תהיו כמו כולם, תהיו טובים יותר!",ואם לא, אז לפחות תהיו שונים לחיוב.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
שיווק איכותי - על צרכים בעולם של צרכנות שיווק איכותי - על צרכים בעולם של צרכנות
האם אנחנו באמת צריכים את כל מה שאנחנו צורכים? ומה הסיבה שרבים מאיתנו יקנו את הסמארטפון הכי חדיש גם אם הם לא ישתמשו בפועל ב-90% מהיכולות שלו.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
הישרדות ואסטרטגיה - המדריך כיצד לשפר את השיווק הישרדות ואסטרטגיה - המדריך כיצד לשפר את השיווק
על פי נתוני משרד התמ"ת, סיכויי ההישרדות של עסקים בטווח של 5 שנים הוא כ-50 אחוזים. כלומר, אם אתה בעל עסק שיושב ,שותה כוס קפה וקורא את הכתבה עם חבר, אחד מכם לא יישרוד עסקית עפ"י הסטטיסטיקה, את...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מפתח ההתמחות - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 2 מפתח ההתמחות - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 2
במאמר הקודם עסקנו במשמעות קיומה של אסטרטגיה ובחשיבותו של המיקוד. בכדי שתוכלו לייצר מיקוד עסקי ושיווקי יש לעבור תהליך מסויים.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מפתח הבידול - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 3 מפתח הבידול - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 3
אתם במופע קסמים. האולם חשוך ולפתע הקוסם פונה אליכם מבין כל הקהל ואומר: תבחרו קלף. כל קלף. אתם בוהים במניפת הקלפים. כשפני הקלפים מטה אין הבדל נראה לעין. כולם זהים. את מי תבחרו?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מפתח הפילוח - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 4 מפתח הפילוח - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 4
חורף. אתם באנטרקטיקה. משטחי קרח אינסופיים וקרחונים מושלגים. הנוף מדהים ומנגד, קור מטורף. מינוס ארבעים מעלות. כל כך קר שאתם נדרשים לביגוד וציוד מיוחד רק בשביל לתפקד באופן בסיסי. אתם מביטים שמאלה...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
איך, לכל הרוחות, משווקים שירות ומוכרים שירות? איך, לכל הרוחות, משווקים שירות ומוכרים שירות?
אתם לא יכולים לראות אותם, אז איך תשווקו ותמכרו אותם? זו הבעיה עם שירותים.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
להיכנס לראש של הלקוח - 6 דרכים לשיפור השיווק - פורטל איגוד השיווק הישראלי להיכנס לראש של הלקוח - 6 דרכים לשיפור השיווק - פורטל איגוד השיווק הישראלי
התחלתם מרעיון ממש מוצלח, אבל עכשיו הגיע הזמן שלא רק אתם תחשבו כך, אלא גם הלקוחות. 6 עקרונות חשובים יעזרו לכם להגיע ללקוחות, להבין מה הם רוצים ולמכור להם - בלי שירגישו.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
מספר עמודים: 2
 1  2   הבא   
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus