Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - טיפים בשיווק ואסטרטגיה
    
 
טיפים בשיווק ואסטרטגיה  
דף הבית >> טיפים בשיווק ואסטרטגיה

כתבנו בשבילכם טיפים בשיווק ואסטרטגיה שיסייעו לכם להפוך את השיווק שלכם למצויין. תקראו, תיישמו ותהנו.
 
MARKETIPING #53 - איזה כלי שיווקי מתאים לי יותר MARKETIPING #53 - איזה כלי שיווקי מתאים לי יותר
לאחרונה יותר ויותר בעלי עסקים שואלים אותי, כיועץ שיווק, האם להשתמש בכלי שיווק X או בכלי שיווק Y. האם לפעול בדרך Z או בדרך W. שאלות נפוצות אבל... הן ממש לא השאלות הנכונות שחשוב שתשאלו את עצמכם...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #52 - שירות הלקוחות - ההבדל המבדל MARKETIPING #52 - שירות הלקוחות - ההבדל המבדל
איך יוצרים קשר טוב יותר עם הלקוחות ומה ההבדל בין עסק צולע לעסק שקולע. 4 טיפים לשירות טוב יותר ולשיווק יוצא מן הכלל
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #51 - איך מתמחרים מוצר או שירות MARKETIPING #51 - איך מתמחרים מוצר או שירות
היום פנתה אלי לקוחה שהתלבטה לגבי אופי הצגת מחירי המוצרים שלה. האם להציג בפרסומים שונים את מחירי המוצרים, או אולי דווקא לא? מה דעתכם?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #50 - אסטרטגיה, קהלת ומה שאמרו לנו כילדים MARKETIPING #50 - אסטרטגיה, קהלת ומה שאמרו לנו כילדים
אסטרטגיה - לא יכול להיות לך מחר טוב יותר, אם את\ה לא עוצר\ת ומשקיע\ה חשיבה באתמול. קהלת אמר: ראה מאין באת...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #49 - מי מדליף את הסודות שלכם MARKETIPING #49 - מי מדליף את הסודות שלכם
חושבים שהיועצים שלכם שומרים עליכם? תשאלו את המתחרה שלכם...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #48 - מה משותף לעסקים המצליחים ביותר ולכם MARKETIPING #48 - מה משותף לעסקים המצליחים ביותר ולכם
יש תכונה משותפת לכל העסקים ובעלי העסקים המצליחים לאורך זמן - הרצון והיכולת ללמוד.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #47 - הטעות השיווקית שעושים הרבה עסקים MARKETIPING #47 - הטעות השיווקית שעושים הרבה עסקים
יש לא מעט אנשים שעבורם קיים פער בין הצורה שבה הם מתנהגים כאנשים לבין הצורה שבה הם מתנהגים, או מתנהלים, כעסק. הדבר בא לידי ביטוי באופן בולט בנושא התקשורת.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #46 - לא על הלחם לבדו - מיתוג עסקי MARKETIPING #46 - לא על הלחם לבדו - מיתוג עסקי
אני מכור לבקרים. יש משהו מרענן בבוקר. הכל מתחיל לנוע, לזוז, לפעול ואני נהנה מכל האווירה שמסביב. בכל בוקר (תלוי במיקום בקו החלוקה, לפעמים מדובר גם על השעות הקטנות של הלילה), אלפי מכולות....
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #45 - איך למנוע מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מלברוח MARKETIPING #45 - איך למנוע מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מלברוח
יש כל מיני דרכים לפרסם את עצמכם כעסק. השקעתם מחשבה, שכרתם ושילמתם למעצב\ת, הדפסתם בבית דפוס או בניתם קמפיין אינטרנטי למופת - אנרגיה, כסף, זמן והרבה מאד ציפיות. אבל, כמו בכל תחום, אפשר לחלק...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #44 - האם החלטה שיווקית שעשיתי היא נכונה? MARKETIPING #44 - האם החלטה שיווקית שעשיתי היא נכונה?
כל החלטה שיווקית, מורכבת או פשוטה וטריוויאלית ככל שתהיה, תיבחן בסופו של יום...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #43 - פתחתם דף עסקי חדש בפייסבוק? MARKETIPING #43 - פתחתם דף עסקי חדש בפייסבוק?
תתחדשו. רגע לפני שאתם ממהרים ומזמינים את כל החברים לדף העסק החדש שלכם בפייסבוק, מבקשים שכולם ישתפו ו\או מתחילים לשלם על קמפיינים ממומנים...תעצרו רגע בבקשה.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING # 42 - מה קורה בעוד יומיים ומה הקשר לשיווק שלכם? MARKETIPING # 42 - מה קורה בעוד יומיים ומה הקשר לשיווק שלכם?
בין אם זה משמעותי בעיניכים ובין אם לא, ביום שישי הקרוב, 14/02/2014 חל הוולנטיין דיי Valentine's Day. ליידע כללי: זה בדיוק הזמן לייצר מודעות בהקשר למאורע ולקשר אליו את המוצרים והשירותים שלכם.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #21 - תהיו טובים יותר...שיווקית MARKETIPING #21 - תהיו טובים יותר...שיווקית
כשכולם פועלים בצודה דומה - תהיו טובים יותר (מנקודת המבט של הלקוח). תעשו משהו מעט שונה...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #22 - יצירתיות. MARKETIPING #22 - יצירתיות.
ארתור קוסטלר אמר פעם "יצירתיות היא תהליך למידה שבו המורה והתלמיד נמצאים באותו אדם".
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #23 - שנה טובה? אני מעדיף שנה יותר טובה!
שנה טובה מ-integral ייעוץ וליווי שיווקי ואסטרטגי
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #24 - ספרים רבותי, ספרים MARKETIPING #24 - ספרים רבותי, ספרים
יש הרבה תהליכים שאנחנו עוברים עם עצמנו. חלקם מתרחשים במודע חלקם אינם מודעים ואנו לא ערים להם או ערים להם רק בצורה מאד חלקית. הם מתרחשים, אבל אי שם ברקע חיינו.
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #25 - על בחירות, יצירתיות וראש העיר הבא... MARKETIPING #25 - על בחירות, יצירתיות וראש העיר הבא...
באמת שהתאפקתי...אבל....אני חייב מילה אחת על הבחירות לרשויות המקומיות... אמנם הסטטיסטיקה מדברת על כך שלמועמד מכהן יש את פוטנציאל הבחירה הגבוה ביותר, אבל.... אם בחרתם להתמודד- לפחות תבלטו! תהיו שונים!
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #27 - ונעבור לפיר...סו...מות MARKETIPING #27 - ונעבור לפיר...סו...מות
פרסומות - אחת הנקודות המעניינות (והיקרות) מהפן השיווקי. והיום: מסר ישיר או מסר עקיף- מה עדיף?
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #26 - תמחור מוצרים ו\או שירותים MARKETIPING #26 - תמחור מוצרים ו\או שירותים
תמחור המוצרים הוא אחד הגורמים המשפיעים על איכות המוצר הנתפסת על ידי הלקוח. באופן קטגורי, מוצר המתומחר גבוה נתפס כאיכותי יותר מאשר מוצר דומה המתומחר נמוך (או נמוך יותר). מה טוב יותר...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #28 חשיבות המסר השיווקי MARKETIPING #28 חשיבות המסר השיווקי
שתי רשתות הספרים הגדולות, אותו המבצע... רק מנוסח אחרת. אז מה ההבדל? היום אתם משתתפים בניסוי קטן ...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #29 - בחנו את עצמכם! האם גם אתם תבחינו במבצע אטרקטיבי? MARKETIPING #29 - בחנו את עצמכם! האם גם אתם תבחינו במבצע אטרקטיבי?
דמיינו את עצמכם נכנסים לחנות כלבו, נניח "אום סנטר" ומטילים בהנאה במסדרונות. לפתע אתם מוצאים שואב אבק מדגם MILLER1020. נראה אחלה שואב אבק והיום הוא מוצע במבצע מיוחד: במקום מחיר מקורי של 450 ש"ח...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #30 - תכנון אסטרטגי עסקי MARKETIPING #30 - תכנון אסטרטגי עסקי
מהי אסטרטגיה ומהן 3 הרמות שכל בעלי העסקים צריכים להכיר? התשובה בפנים...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #31 בחירת שם למותג/ליין מוצרים MARKETIPING #31 בחירת שם למותג/ליין מוצרים
עסקים רבים מתלבטים ומתחבטים רבות לפני בחירת השם המתאים והנכון עבורם (האמת, הוא אמור להיות יותר עבור הלקוחות, אבל ארחיב על כך בהזדמנות אחרת). מתלבטים, מתייעצים, ולבסוף...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #32 - למה שתזרקו את הכסף שלכם לפח? 10 טיפים לשיווק נכון בפלאייר MARKETIPING #32 - למה שתזרקו את הכסף שלכם לפח? 10 טיפים לשיווק נכון בפלאייר
המראה מוכר: חוזרים הביתה מעוד יום עבודה ותיבת הדואר מלאה. לקחתם את המכתבים, ריפרפתם שניה וחצי בכל הפלאיירים ו ...השלכתם את כולם לפח. אווץ'... התחושה וההתייחסות מאד שונים בתור לקוח...
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
MARKETIPING #33 - אחחח איזה ריח שבא לקנות. על חוש הריח בשירות השיווק MARKETIPING #33 - אחחח איזה ריח שבא לקנות. על חוש הריח בשירות השיווק
עובדה שכל בעל עסק, מנהל שיווק ומנהל מכירות חייבים לדעת: כשהלקוח קונה הוא חווה את הקניה גם באמצעות החושים. 90% מהקניות הן קניות רגשיות-קניות שהחלטת הקניה (כן או לא) הן "מהבטן".
  לחץ כאן להמשך קריאה »
 
מספר עמודים: 2
 1  2   הבא   
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus