Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - חליפין - Exchange
    
 
חליפין - Exchange  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> חליפין - Exchange
 

חליפין היא אחת מתוך ארבע דרכים להשגת מוצרים.

החליפין היא השגתו של מוצר רצוי מאדם אחר על ידי הצעתו של דבר מה בתמורה.
בכדי לקיים חליפין נדרשים חמישה תנאים:

  • קיימים לפחות שני צדדים לחליפין (ניתן לבצע חליפין על ידי למעלה משני צדדים, למשל: צד א' מספק לצד ב' שבתורו מספק לצד ג' שמספק לצד א' המקורי).
  • לכל צד יש דבר מה שעשוי להיות בעל ערך לצד האחר.
  • לכל אחד מהצדדים יש את היכולת לתקשר ולספק.
  • כל אחד מהצדדים חופשי לקבל או לדחות את הצעת החליפין.
  • כל אחד מהצדדים מאמין כי הוא ראוי או רצוי לסחור עם הצד האחר.
השאלה האם החליפין יתקיימו בפועל תלויה במצב שבו שני הצדדים יכולים להסכים על תנאי החליפין כך ששניהם יוותרו במצב טוב יותר (או לפחות לא גרוע יותר) משהיו קודם לעסקה. אפשר לתאר את החליפין כתהליך יוצר ערך, משום שלרוב הוא משפר את מצבם של הצדדים המעורבים בעסקה.

חליפין הנו תהליך ולא אירוע. הצדדים מעורבים בחליפין במידה והם מקיימים משא ומתן ומתקדמים לקראת הסכמה. כשהסכמה זו מושגת מתקיימת עסקה (Transaction).
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus