Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - הצעת המכר הייחודית - USP - Unique selling proposition
    
 
הצעת המכר הייחודית - USP - Unique selling proposition  
דף הבית >> integral Academy - מילון מונחים בשיווק ואסטרטגיה >> הצעת המכר הייחודית - USP - Unique selling proposition
 
המונח USP הוא ראשי התיבות של המושג unique selling proposition או unique selling point והוא משקף למעשה הצעת ערך מבודלת שמותג\חברה מציעים ללקוחותיו וצרכניו.
הצעה זו היא חלק ממערך הבידול, כאשר הבידול היא הפעולה האסטרטגית והטקטית ביותר עליה חברות ועסקים שוקדים ופועלים לייצר על בסיס קבוע.

במציאות, רבים טועים ועושים שימוש ב-USP באופן שגוי או לא מדוייק.
אם נסכם את הדרכים בהן המושג מוגדר נסכם זאת כך:
  1. כל פרסום צריך להציע ללקוח הצעה, שאינה רק מילים, או תצוגה ריקה מתכלית. כל מפרסם ומשווק צריך להציג לכל קונה את המסר: "קנה את המוצר\שירות בגלל הייתרון\הערך המסויים הזה".
  2. ההצעה צריכה להיות כזו שהמתחרים לא מציעים או לא יכולים להציע או שאינם מעוניינים להציע. היא צריכה להיות ייחודית בכך שהיא תשקף זווית שהמתחרים אינם משקפים.
  3. ההצעה צריכה להיות משמעותית מספיק כדי להיות רלוונטית ולגעת בכמות לקוחות מספקת, כלומר למשוך לקוחות חדשים ולקוחות פוטנציאלים נוספים.
דוגמאות:
דומינוס פיצה - "אתם מקבלים פיצה טרייה, חמה לפתח הדלת שלכם בתוך 30 דקות או שהפיצה חינם!"
M&M - " זה יימס לכם בפה ולא בידיים"
FedEx - "כשהחבילה שלכם צריכה להגיע ליעד בוודאות תוך יממה אחת".
 
  
  
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus