כמעצבת (ובכלל כהשקפת עולם...) אני מאמינה שהאמת והחכמה נמצאים באיזונים. לדעתי, כשבעל העסק לא מרגיש מחובר למיתוג העסק/ המוצר שהוא מוכר, אי הנוחות שלו תקרין ותשפיע בסופו של דבר גם על המכירות ועל ההתנהלות מול הלקוחות.
מניסיוני, לעולם לא נקלע לדעתם של כולם, אך במצב שבו הסגנון שאנו אוהבים לא בהכרח מתאים לקהל היעד, אפשר להתגמש ולשלב בין הסגנון האהוב לסגנון הרצוי ולייצר תוצאה אפקטיבית מאד. הכל עניין של מינון.
האיזונים יכולים לבוא לידי ביטוי כאלמנט קטן בלוגו, בבחירת הצבעוניות, הפונט, השפה וכדומה. בנוסף, תמיד כדאי לתת הזדמנות ולפתוח את הראש לדברים חדשים;
ישנם מקרים שבהם תוך כדי תהליך העיצוב, נגלה סגנון גרפי שאנו, כלקוחות, מתחברים אליו והוא מתאים בהגדרתו לקהל הלקוחות אליו הוא מיועד וזאת על אף שלא היינו מודעים אליו או חשבנו בכיוון זה לפני תהליך העיצוב.
הלוגו הוא הבסיס העיצובי ומרגע שנבחר, הדרך לתקשורת הויזואלית האיכותית עם הלקוחות מתחילה להיסלל.
בהצלחה :)
הכותבת היא עדנה ריקלין-וייצמן - הבעלים של עדנה ריקלין עיצוב ומיתוג עסקים - המתמחה בעיצוב גרפי ועיצוב תעשייתי ומנהלת תחום העיצוב בחברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות. |
|