קחו לכם קצת זמן
אל תשרבטו שורת נושא. בהתחשב בחשיבות הרבה שקיימת לשורת הנושא, אנו ממליצים לכם לכתוב מספר שורות נושא אפשריות (3~4) לפני שתבחרו במי מהן תשתמשו.
ברגע שיש לכם מספר שורות אפשריות הסתייעו בחבר או בקולגה, או בסקר קצר בכדי לבחון מי מהן תהיה המשכנעת ביותר.
בחנו אותה!
כאשר יש לכם שתי שורות נושא טובות, אך עם זאת שונות, בצעו
חלוקת A/B והשתמשו בשורת נושא אחת עבור כל קבוצה.
לאחר כמה בדיקות בשיטה זו אתם אמורים לקבל מושג לגבי סגנון שורת הנושא שעובד טוב יותר עבורכם.
וכמובן, ככל שתכירו טוב יותר את הלקוחות הקיימים שלכם תוכלו לתקשר עימם בצורה אפקטיבית יותר ולהניע אותם לפעולות הרצויות כפי שהגדרתם במסגרת האסטרטגיה השיווקית שלכם.
מעוניינים לדוור Newsletter איכותי ומניב תוצאות ללקוחותיכם? נשמח לייעץ לכם. פנו אלינו - בואו ונכיר.
בחלקו השני של המאמר דיוור במייל - כיצד לכתוב שורת נושא אפקטיבית נסקור מגוון גישות שניתן לגבש כאשר כותבים את שורת הנושא שלכם.
מהן חלק ממילות הנושא ה"מושכות" יותר שבהן ניתן להשתמש בשורת הנושא.
נסקור מספר דוגמאות טובות (וגם מספר דוגמאות לא כל כך טובות) וההשלכות הנגזרות מהן.
בהצלחה!
שלכם,
שי
הכותב הוא שי טאובס - יועץ שיווק והבעלים והמנכ"ל של חברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות המתמחה בבניית אסטרטגיות שיווק, מיתוג חברות, ייעוץ שיווקי וליווי ביישום וניהול תוכניות ותהליכי שיווק כוללים.
|
|