אולם, הלקוחות שלכם, כמו פרקליט החוקר עד על דוכן העדים, מבקשים לוודא שקיבלו את התשובה לה הם מצפים. דאגו לספק להם אותה.
דוגמה:
"מהי הדרך הטובה לגרום לגידול בעסק שלכם?" היא שורת נושא מצוינת עבור בעלי עסקים. אחרי הכל, מה בעל\ת עסק ירצו יותר מאשר להביא לגידול בבית העסק שלהם?
דוגמה נוספת:
נניח שאתם מנהלים מכון כושר ובריאות. שורת נושא כגון "איך תאבדו 2.5 קילו ממשקלכם בתוך חודש?" תמשוך את חברי המועדון שלכם.
חשוב שהשאלה שנשאלת תהיה תואמת לקהל לקוחות היעד שלכם.
היו טיזרים
שורת נושא נבונה יכולה להיות מגרה, כאשר נכתבת באופן מתאים, וסקרנות הנמענים מתעוררת.
הם מעוניינים לקרוא עוד ולכן הסיכויים גוברי שהם יפתחו את ה-Newsletter שלכם.
כתיבה "טיזרית" של שורת הנושא דורשת יצירתיות ועל התוכן לספק את הסחורה המוצעת.
למשל, חברה שמוכרת מקרני HD יכולה להשתמש בשורת נושא כגון: "אתם לא תאמינו למראה עיניכם" כטיזר להיכרות עם קו המוצרים החדש שלהם.
יחד עם זאת, ככל שחולף הזמן ויותר עסקים עושים שימוש במדיה זו, הלקוחות הופכים להיות "אדישים" יותר ולכן הצורך בבחירת גירוי יצירתי הולך וגובר.
זה מה שזה – הגישה הישירה
לעיתים קרובות מה שיעבוד הכי טוב עבור הלקוחות שלכם הוא פשוט לומר להם את מה שהם רוצים לשמוע.
דוגמאות לגישה הישירה עשויות להיות: "מבצע על כל המחשבים הניידים", "הופעה חיה של להקת X במועדון Y - יום ו' הקרוב" ו- "סודות ה- Newsletter- אתם מקשיבים, או רק מדברים?".
הגישה הישירה שמציגה את העובדות כפי שהן אפקטיבית במיוחד כאשר פונים לקהל היעד המסוים ולתחם העניין המסוים שלו.
אגב, זו גם הגישה המומלצת בדיוור Newsletters.
תזכרו את אמילי
כשלקוח שלכם מקבל את ה-Newsletter שלכם, הדבר הראשון שעולה בדעתו הוא אמילי = אני מה יוצא לי מזה (תרגום מ-Whats in it for me).
הלקוחות צריכים לקבל החלטה מהירה שלפי המחקרים האחרונים נמשכת כ-2.6 שניות לכל היותר.
האם לפתוח את המייל שלכם, האם להשאיר אותו לקריאה מאוחרת יותר או, לחלופין, למחוק אותו?
אם אין משהו בשורת הנושא שישכנע אותם להשקיע מזמנם היקר ויגרום להם לרצות לבדוק מה יש בפנים, הבחירה תהיה ברורה... למחוק אותו, או גרוע מכך...להתעלם ממנו (כלומר מכם). מצד שני, כותרת שמבטיחה דבר אחד ומייל שמספק דבר אחר הוא הדבר הגרוע ביותר שניתן לעשות. הקפידו על יושרה ועל אמת בפרסום. כבר עניינתם לקוחות פוטנציאלים להרשם לרשימה שלכם, אתם לא מעוניינים לגרום להם להסיר את עצמם (שלא לדבר עם התחושה הלא נעימה ש"עבדתם עליהם" שהם עלולים לשמוח לשתף עם הסביבה שלהם).