Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - דיוור במייל - כיצד לכתוב שורת נושא אפקטיבית - חלק 2 מתוך 2
    
 
דיוור במייל - כיצד לכתוב שורת נושא אפקטיבית - חלק 2 מתוך 2  
דף הבית >> מאמרים מקצועיים בשיווק >> דיוור במייל - כיצד לכתוב שורת נושא אפקטיבית - חלק 2 מתוך 2

מאת: שי טאובס
  
בחלקו הראשון של המאמר דיוור במייל - כיצד לכתוב שורת נושא אפקטיבית , בחנו את חשיבותה המכרעת של שורת הנושא בכתיבת Newsletter (או במייל שיווקי או דיוור שיווקי כלשהו לצורך העניין), במטרה לגרום לחברי המועדון לפתוח את ה-Newsletter ששלחתם אליהם.

כעת, לאחר שביססנו מספר כללים לכתיבה נכונה של שורת נושא מצוינת נכנס לעובי הקורה מעט יותר ונתבונן במספר גישות שתוכלו ללמוד מהן כיצד להפוך את שורת הנושא לעוצמתית ואטרקטיבית.
לטיפים נוספים, אתם מוזמנים לבקר גם בדף הטיפים לשיווק - MARKETIPING של integral.


שאלו שאלה
אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג את תשומת לב הקוראים היא לשאול שאלה.
  
יועץ שיווק מומלץ, מיתוג עסק
אולם, הלקוחות שלכם, כמו פרקליט החוקר עד על דוכן העדים, מבקשים לוודא שקיבלו את התשובה לה הם מצפים. דאגו לספק להם אותה.

דוגמה:
"מהי הדרך הטובה לגרום לגידול בעסק שלכם?" היא שורת נושא מצוינת עבור בעלי עסקים. אחרי הכל, מה בעל\ת עסק ירצו יותר מאשר להביא לגידול בבית העסק שלהם?
דוגמה נוספת:
נניח שאתם מנהלים מכון כושר ובריאות. שורת נושא כגון "איך תאבדו 2.5 קילו ממשקלכם בתוך חודש?"  תמשוך את חברי המועדון שלכם.
חשוב שהשאלה שנשאלת תהיה תואמת לקהל לקוחות היעד שלכם.
 
היו טיזרים
שורת נושא נבונה יכולה להיות מגרה, כאשר נכתבת באופן מתאים, וסקרנות הנמענים מתעוררת.
הם מעוניינים לקרוא עוד ולכן הסיכויים גוברי שהם יפתחו את ה-Newsletter שלכם.

כתיבה "טיזרית" של שורת הנושא דורשת יצירתיות ועל התוכן לספק את הסחורה המוצעת.

למשל, חברה שמוכרת מקרני HD יכולה להשתמש בשורת נושא כגון: "אתם לא תאמינו למראה עיניכם" כטיזר להיכרות עם קו המוצרים החדש שלהם.
יחד עם זאת, ככל שחולף הזמן ויותר עסקים עושים שימוש במדיה זו, הלקוחות הופכים להיות "אדישים" יותר ולכן הצורך בבחירת גירוי יצירתי הולך וגובר.


זה מה שזה – הגישה הישירה
לעיתים קרובות מה שיעבוד הכי טוב עבור הלקוחות שלכם הוא פשוט לומר להם את מה שהם רוצים לשמוע.
דוגמאות לגישה הישירה עשויות להיות: "מבצע על כל המחשבים הניידים", "הופעה חיה של להקת X במועדון Y - יום ו' הקרוב"  ו- "סודות ה- Newsletter-  אתם מקשיבים, או רק מדברים?".
הגישה הישירה שמציגה את העובדות כפי שהן אפקטיבית במיוחד כאשר פונים לקהל היעד המסוים ולתחם העניין המסוים שלו.
אגב, זו גם הגישה המומלצת בדיוור Newsletters.

 
תזכרו את אמילי
כשלקוח שלכם מקבל את ה-Newsletter שלכם, הדבר הראשון שעולה בדעתו הוא אמילי  = אני מה יוצא לי מזה (תרגום מ-Whats in it for me).


הלקוחות צריכים לקבל החלטה מהירה שלפי המחקרים האחרונים נמשכת כ-2.6 שניות לכל היותר.
האם לפתוח את המייל שלכם, האם להשאיר אותו לקריאה מאוחרת יותר או, לחלופין, למחוק אותו?


אם אין משהו בשורת הנושא שישכנע אותם להשקיע מזמנם היקר ויגרום להם לרצות לבדוק מה יש בפנים, הבחירה תהיה ברורה... למחוק אותו, או גרוע מכך...להתעלם ממנו (כלומר מכם). מצד שני, כותרת שמבטיחה דבר אחד ומייל שמספק דבר אחר הוא הדבר הגרוע ביותר שניתן לעשות. הקפידו על יושרה ועל אמת בפרסום. כבר עניינתם לקוחות פוטנציאלים להרשם לרשימה שלכם, אתם לא מעוניינים לגרום להם להסיר את עצמם (שלא לדבר עם התחושה הלא נעימה ש"עבדתם עליהם" שהם עלולים לשמוח לשתף עם הסביבה שלהם).
  

 
תזכרו את אמילי כאשר אתם בוחנים כל היבט ב-Newsletters שלכם (ובדיוור מיילים שיווקיים בכלל), לרבות ההצעה, התוכן,
התמונות והגרפיקה, וללא כל ספק בשורת הנושא.
אל תשכחו: תשומת הלב והפוקוס הם בלקוחות. הם יודעים זאת (רק תוודאו שגם אתם זוכרים את זה).
 
תנו להם יחס אישי
ככל שתוכלו ליצור מצב שבו כל לקוח יקבל את התחושה שאתם מדברים אישית אליו, כך התקשורת תהיה יותר אפקטיבית.

לא חשוב באיזה סגנון של שורת נושא תבחרו, תמיד תוכלו להפוך אותה לאישית יותר על ידי הוספת המילה "שלך" (או "שלכם" או "שלכן").

קופירייטרים מקצועיים מתמחים באופן השימוש במילה הקטנה והעוצמתית הזו.
הביטו מסביבכם בפרסומות, מיילים ודיוורים שאתם מקבלים, ותיווכחו שזה נכון.
כללו את סוד קופירייטינג זה כשאתם כותבים את שורת הנושא שלכם ותיווכחו מדוע המקצוענים עושים זאת – יש תוצאות.
דוגמאות עשויות להיות: "מצאו את הנעל המתאימה לכן" או: "אתם יכולים לחסוך כ-50% בקניה הבאה" וגם: "אתם תיראו מצוין ברכב הבא שלכם".
הרוב המוחלט של מערכות הדיוור כיום מאפשרות שימוש בפרסונליזציה, אשר בשימוש נכון יגביר משמעותית את שיעורי הפתיחה והעניין בתוכן, במוצריכם ובשירותיכם.

לא בטוחים איזו גישה מתאימה לכם? נסו כמה (או את כולן) ואז, קיימו סקר קצר והתייעצו עם חברים או קולגות ובקשו את חוות דעתם.

בחרו את שורת הנושא שתתאים ביותר לקהל היעד שלכם. לא חשוב באיזו גישה תבחרו, תמיד מומלץ להשקיע את הזמן והמאמצים
בבחירת שורת הנושא הנכונה עבורכם.

זיכרו:
אם חברי המועדון לא יפתחו את ה- Newsletter (או הדיוור השיווקי) ששלחתם אליהם, הם לעולם לא יוכלו לקרוא את התוכן הפנימי החשוב של הדיוור שייצרתם עבורם.


בהצלחה!
שלכם,
שי
   
הכותב הוא שי טאובס - יועץ שיווק והבעלים והמנכ"ל של חברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות המתמחה בבניית אסטרטגיות שיווק, מיתוג חברות, ייעוץ שיווקי וליווי ביישום וניהול תוכניות ותהליכי שיווק כוללים. 
 




מעוניינים לדוור Newsletter איכותי ומניב תוצאות ללקוחותיכם? נשמח לייעץ לכם. מלאו פרטים בטופס שבתחתית עמוד זה ונחזור אליכם עם הפרטים הנוספים.

 

צריכים ייעוץ וליווי בשיווק? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר:
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...יייייייייייייי
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

גגגככ
יעיע
  שששדד

עיעיעכייי

integral - אסטרטגיות שיווקיעי יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363   |   הצהרת נגישות


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: integral
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  הקמת אתרים • גיל דור • Webfocus