Integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות | יועץ שיווק | מיתוג עסקי | תוכנית שיווק | ייעוץ שיווקי | ליווי שיווקי ואסטרטגי | ייעוץ שיווקי | יועץ שיווקי - בעלי עסקים מה הסיפור שלכם?! - הסיפור ככלי שיווק - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 5
    
 
בעלי עסקים מה הסיפור שלכם?! - הסיפור ככלי שיווק - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 5  
דף הבית >> מאמרים מקצועיים בשיווק >> בעלי עסקים מה הסיפור שלכם?! - הסיפור ככלי שיווק - המדריך כיצד לשפר את השיווק, חלק 5

מאת: שי טאובס
  
כמה עסקים חושבים שהלקוחות שלהם קונים את המוצר\השירות שהם מוכרים?
האם צרכנית קונה שמלה בשביל השמלה או לחלופין קונה את התחושה והתגובות שלה ושל סביבתה, כפי שהיא מעריכה שיקרו כתוצאה מהחשיפה לשמלה?


הצרכנים קונים מענה לצרכים בסיסים שלהם. צרכים שהמוצר מאפשר להם לספק.
מאז ומעולם השתמשו בסיפור ככלי להעברת מסרים ולחיבור למותג.
כל דת מכילה סיפורים רבים, המיתולוגיה היוונית, סיפורי הילדים המוכרים ועסקים שהבינו שאפשר להיות גדולים יותר מאשר המוצר או השירות שלהם.


אתם המותג. והיום – הסיפור שאתם.
 
  
יועץ שיווק מומלץ, מיתוג עסק
ישנם 2 סוגי סיפור בכל הקשור לשיווק בעסק:
הסוג הראשון הוא סיפור שנועד לקדם מוצר\שירות מסויים , או במילים אחרות- פרסומת.
הסוג השני, בו אתמקד היום, הוא הסיפור הגדול של העסק – הפנטזיה שהלקוחות יבחרו להיות חלק ממנה ושאתם כעסק תפעלו לייצר ולטפח.

הסיפור היא שיטת שיווק מצויינת שתוכלו ליישם אותה ברמות שונות, וכל מי שישתמש בה יכול להשיג תוצאות משמעותיות.

כשאתם מספרים סיפור, אתם מכניסים את האנשים לתוך חלום. החלום שחלמתם מאז ומתמיד. הסיפור הוא הרבה יותר מאשר השירות, או המוצר המסויימים. הוא מייצג את מי שאתם שואפים להיות, כמותג! הוא משקף את מכלול התחושות ,הרגשות, החוויות שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם, לעובדים שלכם לספקים שלכם ולעולם בכלל.

יתרון נוסף קשור לתפיסת המודע ותת המודע שלכם.
מקבל ההחלטות האמיתי של כולנו הוא תת המודע. ה"מודע" הוא שומר הסף, הביקורתי, הסקפטי, ועבור עסקים רבים  – החסם העיקרי.

סיפור טוב מעסיק את חלק המוח המודע ומאפשר למסרים לעבור את שומר הסף, כך שהצרכן יתחבר לחוויה ולעסק ויוכל להנות מהשירות.
  
כיצד תספרו גם אתם סיפור שיווקי טוב? הנה  8 כללים שייסייעו לכם בדרך:
  1. כמו בכל תחום התחילו מתכנון המסר העיקרי. לא חייבים לציין אותו במפורש, אבל בסוף הדרך הלקוחות צריכים להבין מהו באופן חד משמעי.
  2. הסיפור צריך להיות נעים, אחיד וזורם. חייב להיות הקשר במעבר מנושא לנושא.
  3. השפה והתיאורים צריכים להתאים לעולמות התוכן של קהל המטרה שלכם (ילדים, נשים, חיילים).
  4. השתמשו בתיאור פרטים קטנים, בתיאור תחושות, בתיאור חוויות – זוכרים את שומר הסף?
  5. שלבו בסיפור את ערכי המותג והתפיסה העסקית שלכם – ואם לא ברור לכם מהם, זה בדיוק הזמן לחשוב ולהבין מהם. ארחיב על כך במאמר נפרד.
  6. המותג שלכם בגוון צבע מסויים? אפשר להשתמש בדימויים שיבטאו את הצבע הדומיננטי. למשל הצבע של חברת integral הוא ירוק ולכן ניתן לשלב תיאורי טבע וכיוב'.
  7. כיצד אתם מעוניינים שהצרכנים יפעלו לאחר ששמעו את הסיפור? שלבו את הקריאה לפעולה בסיפור.
  8. סיפור טוב הוא סיפור שמספרים לאחרים. ספרו אותו בכל הזדמנות, תלו אלמנטים הקשורים אליו בחנות, שלבו אותו, או חלקים ממנו באתר האינטרנט ובכל נקודת מגע עם הלקוחות.

זהו. זה כל הסיפור. 

גם אתם חושבים שהגיע הזמן שתשווקו טוב יותר? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו  ולקבל מאיתנו את כל הכלים להצלחה שלכם.
 
   
  מה עוד באתר?

» לקוחות אומרים עלינו ש...
» לקוחות ופרוייקטים לדוגמה
» תכירו את צוות המומחים של integral

» מאמרים מקצועיים בשיווק
» טיפים קטנים לשיווק גדול - # Marketiping
» מילון המונחים המקצועי - integral Academy
» פ(נ)ינת ההשראה
» סרטוני הדרכה
» הצטרפות חינם לניוזלטר - 100% שיווק טהור


» תנאי שימוש

 
 



integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות     |     service@i-group.co.il     |     050-6361363


התכנים באתר, לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל מידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©     
 

עיצוב גרפי: 3Shamrocks
ייעוץ משפטי: עו"ד דניאל זולוטוביצקי
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus